За техогляди доведеться платити частіше

Як зазначили кореспондентові «Дня» в прес-службі КМУ, головні зміни внесено відповідно до Міжнародної конвенції про дорожній рух, і стосуються вони не тільки українських громадян, а й іноземців, осіб без громадянства, які експлуатують автотранспорт на території України, і навіть власників тимчасово ввезених автомобілів. Урядовці аргументують це нововведення також тим, що починаючи з 1993 року (коли було введено дворічний період техоглядів) через недостатній технічний стан індивідуальних автомобілів аварійність зросла на 12 відсотків.
Як сподіваються в Кабміні, щорічні техогляди збільшать і надходження податку з власників автомототранспорту, що через дворічний цикл зменшилися майже наполовину.
Водії автобусів та вантажівок, що пристосовані для перевезення людей, спецмашин для небезпечних вантажів, згідно з новими правилами, техогляд проходитимуть двічі на рік. Технічні огляди автомобілів, як повідомили «Дню» в прес-службі, триватимуть із 2 січня по 31 липня.
Невеличке опитування серед водіїв щодо нового запровадження Кабміну, яке провів учора «День», засвідчило «велику радість» респондентів від того, що уряд у черговий раз заліз до їхньої кишені. Один з водіїв, який на всяк випадок попросив не називати його прізвище в газеті, визнав: «Технічний стан більшості автомобілів, що їздять шляхами України, мав би бути кращим. Проте техогляди мало хто проходить чесно. У кращому випадку із загальної кількості водіїв таких буде відсотків 20 — 30».