Ани штурмують Бурже
На цьому салоні також представляють свою продукцію українські моторобудівники — запорізький «Мотор- Січ» і конструкторське бюро «Прогрес». Однак у центрі уваги парижан та інших гостей салону безперечно перебуватиме Ан-70, створений консорціумом середній транспортний літак (СТЛ). Ця машина спроможна перевозити до 35 тонн вантажу на відстань до 5 тисяч кілометрів і коштує $50 млн. За оцінками фахівців, у країнах Західної Європи до 2016 року потреба у таких літаках становитиме 200, а в Україні та Росії — 230 машин. З початку року цей літак бере участь у тендері на «звання» західно-європейського військово-транспортного літака майбутнього. У квітні в Києві відбулися українсько-російсько-французько-німецькі зустрічі щодо створення євролітака на базі Ан-70, якого називають Ан-7Х.
Представники АНТК ім. Антонова стверджують, що цей літак позитивно оцінюють фахівці міністерств оборони європейських країн. Керівник прес-служби АНТК імені Антонова Андрій Савенко сказав кореспондентові «Дня», що перебування Ан-70 в салоні Ле-Бурже допоможе нам виграти цей тендер, бо для цього ми маємо непогані шанси. Можливо, нам і пощастить більше, ніж росіянам, літак яких Су-30 МК, зазнав аварії під час демонстрації. Однак українцям доведеться боротися із західноєвропейськими й американськими авіабудівними велетами. Конкурентами Ан-70 будуть європейський транспортний літак А400М, який перебуває на стадії розробки, що перевозитиме 30 тонн вантажу на відстань 5200 кілометрів. А також американський С130J, остання версія транспортного літака «Геркулес». Компанія «Локхід Мартін» намагається переконати європейців, аби вони купили саме цей літак.