Перейти до основного вмісту

Мультимільйонер проти євро

15 липня, 00:00
Вчора голова партії і мультимільйонер Болько Гоффманн офіційно проголосив велику мету — нова партія береться виграти кілька місць у бундестазі для того, аби зупинити прихід нової валюти євро в Європу.

Відділення партії, завдяки безсумнівному організаційному таланту голови партії та його великим видаткам, було організовано уже в усіх землях ФРН. Вони виросли з ініціативи самого Гоффмана, котрий кілька років поспіль уперто друкує сторінками «антирекламу» євро в усіх великих газетах Німеччини — «Франкфуртер алльгемайне», «Зюддойче», «Ді вельт». Аргументи підприємця переконливі, принаймні значно переконливіші, ніж у палкого прибічника євро Гельмута Коля. Гоффман не вірить, що євро, ставши середнім арифметичним між маркою, франком, лірою та песетою, буде стабільнішим за найстабільнішу з цих валют, а саме німецьку марку. Він не впевнений також у тому, що деякі країни (Італія, приміром) зуміють подолати інфляцію і вона не вплине на макроекономічні показники загальноєвропейської валюти. Він вважає, що дешева робоча сила відразу посуне до Німеччини й це лише витисне німецьких робітників з їхніх робочих місць. Якщо підсумувати сказане, то позиції Гоффмана хоч і виглядають дещо егоїстичними стосовно інших європейських країн, однак патріотичні щодо самих німців — Гоффман не хоче, аби німецький бюргер втратив кровні на переході до євро. А оскільки у виборах до німецького бундестагу 27 вересня братимуть участь лише німці, а не всі європейці, то нова партія може розраховувати на їхню підтримку.

Треба сказати, що противників євро не так уже й мало навіть у самому таборі правлячої коаліції. Так, досить різко висловлювалися проти нововведення прем’єр-міністр Баварії Едмунд Штойбер (ХСС) та прем’єр-міністр Саксонії Курт Біденкопф (ХДС), аж поки їм не закрили рота партійною дисципліною.

І от тепер — нова партія. Сьогодні вона нараховує понад 1000 членів. Найближчим часом 23 мільйони листівок буде рознесено по поштових скриньках. Окрім того, й надалі буде газетна рекламна кампанія, автомобільні «агітпробіги» та запуск рекламних повітряних куль. Невідомо, скільки програє рядовий німець від введення євро, а Гоффман виділяє сьогодні на передвиборну боротьбу 20 мільйонів міцних ваговитих німецьких марок. У бундестазі нова партія вступатиме в коаліцію лише з тими партіями, котрі зможуть зупинити євро. Поки що на горизонті таких не видно.

Delimiter 468x90 ad place

Новини партнерів:

slide 7 to 10 of 8

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати