Польща представила свою версію авіакатастрофи під Смоленськом:
Російські авіадиспетчери перебували під тиском і не поінформували екіпаж Ту-154 про відхід від курсу![](/sites/default/files/main/openpublish_article/20110120/48-3-1.jpg)
Польська комісія з розслідування катастрофи літака Ту-154 президента Польщі надала докази справедливості зауважень Варшави до звіту Міждержавного авіаційного комітету (МАК) щодо трагедії під Смоленськом. Як повідомив голова МВС Єжи Міллер (на фото в центрі) на спеціальній прес-конференції, польська комісія не робить висновків про винних, а лише аналізує все, що вплинуло на катастрофу, зокрема, аби уникнути подібних трагедій у майбутньому. «Ми представимо сьогодні те, що вже міститься в наших зауваженнях до доповіді МАК. Ми хочемо надати докази, що підтверджують справедливість наших зауважень», — сказав Міллер. Згідно з висновками польських експертів, російські авіадиспетчери перебували під тиском і не поінформували екіпаж Ту-154 про відхід від курсу. диспетчери аеропорту «Північний» під Смоленськом не повідомили екіпаж літака президента Польщі про погані погодні умови в районі посадки, наявність запасних аеродромів і те, що Ту-154 перебуває нижче посадочного курсу, стверджує польська комісія з розслідування причин катастрофи.
Як повідомили польські ЗМІ, записи переговорів авіадиспетчерів були опубліковані на прес-конференції за участю голови МВС країни Єжи Міллера. Паралельно демонструвалася відеореконструкція заходження літака на посадку. Раніше Міллер повідомив, що записи розмов диспетчерів польська комісія отримала легально, але не від МАК.
Тим часом у розшифровках переговорів, що розміщені на офіційному сайті МАК, наведене попередження диспетчера, звернене до польських пілотів, про те, що через непогоду в аеродрому «Смоленськ-Північний» «умов для прийому немає». Як стало відомо, прем’єр РФ Володимир Путін після доповіді МАК розпорядився «вважати завершеною роботу Державної комісії зі встановлення причин катастрофи літака Ту-154».
Випуск газети №:
№8, (2011)Рубрика
День Планети