Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Про нас

06 березня, 00:00

«Федеральне бюро присяжних у Сіеттлі розслідує, чи є порушенням карного законодавства те, що компанія «Боїнг» допускала до секретної інформації про ракети російських і українських фахівців, які працюють з компанією в проекті з запуску супутника з морської платформи... Присяжні розслідують, окрім всього іншого, звинувачення, що дехто з росіян та українців, які отримували технічний інструктаж і мали доступ до зон особливого контролю, є агентами розвідок своїх країн. У помешканні одного з росіян було знайдено обладнання для електронного запису, повідомило джерело... Якщо інженери «Боїнгу» помічали помилки своїх партнерів із російської «Енергії» чи українського КБ «Південне», американці змовчували, побоюючися навчати їх у галузі космічних технологій, що б могло допомогти їм у модернізації російських балістичних ракет... Багато членів Конгресу та промисловців зазначили, що «Сі Лонч» дозволяє американським чиновникам отримати доступ до більшої кількості секретів російських і українських космічних технологій, ніж іноземні інженери можуть дізнатися про американське обладнання.»

«Вашингтон Пост», 2 березня

«Міністр оборони Німеччини Рудольф Шарпінг готує закупівлю потужної військової техніки. Внаслідок «недостатньої потужності повітряного транспорту» Бундесверу доведеться ще 1999 року прийняти ухвалу про заміну літаків на далекі дистанції... Йдеться, у принципі, про створення західноєвропейського літака в рамках консорціуму «Аеробус» та про подальшу модернізацію Росією й Україною АН-70. За інформацією «Берлінер Моргенпост», за проект «Антонов» клопочуть з багатьох причин як бундесканцлер Герхард Шрьодер, так і Шарпінг. Пристосування АН-70 до стандартів натовського літака могло б заощадити мільярди — у порівнянні із створенням абсолютно нового літака.»

«Берлінер Моргенпост», 5 березня

«Коли Андрій потребує деякі речі з ринку — а він завжди потребує деякі речі з ринку — він робить те, що й багато людей навколо нього: сідає в машину та їде до Польщі. Перетнувши кордон, він купує стільки масла, молока й сала, скільки може перевезти, й запихає все це подалі від людських очей — під заднє сидіння та в дорожню сумку. Дорогою назад він зупиняється на українському кордоні й дає прикордонникові декілька сотень гривень. Потім він обережно їде додому — аби не привернути уваги міліції, яка теж не відмовилася б скачати з нього кілька сотень гривень... Для Андрія, який не тільки відмовився назвати своє прізвище, але й навіть підтвердити, що «Андрій» є його справжнім ім'ям, контрабанда — єдиний шлях втілити в життя навички, які він отримав у 80-х роках у Кооперативному технікумі неподалік Львова.»

«Інтернешнл Геральд Тріб'юн», 4 березня Переклад Наталі ВІКУЛІНОЇ, «День»
Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати