Благодійність, PR, реклама...
Експерти обговорили особливості соціальної відповідальності вітчизняного бізнесу
На Круглий стіл під назвою «Соціальна відповідальність очима медіа», модератором якого був відомий журналіст Ігор Слісаренко, запросили представників провідних ЗМІ, благодійних фондів та бізнесових структур, щоб обговорити їхній досвід у сфері соціальної відповідальності та наявні в ній проблеми...
Один із основних «каменів спотикання» в процесі правильного функціонування, за висновком експертів, є часті непорозуміння між представниками бізнесу, благодійних фондів, PR- компаній, ЗМІ, і, врешті-решт, суспільства. Як результат, сьогодні поняття соціальної відповідальності бізнесом розуміється переважно як благодійність. І будь-який привід її прояву для підприємців чомусь є зайвою можливістю нагадати про себе ЗМІ з надією на те, що вони не на правах реклами розкажуть про добрі діла гравця на ринку...
А визначення поняття соціальної відповідальності значно ширше... Наприклад, за словами виконавчого директора фонду «Східна Європа» (мережа фонду «Євразія») Віктора Ляха, корпоративна соціальна відповідальність — це «процес, який регулює взаємовідносини корпорації з суспільством, в якому вони працюють». І ці взаємовідносини не повинні обмежуватися лише елементарною рекламою... Детальніше про розмову, що відбулася на круглому столі, — у наступних номерах «Дня».
«Нині завдання всіх «гравців» у цій сфері — знайти необхідний компроміс і побудувати ту модель соціально-відповідального бізнесу, яка б змогла ефективно працювати в специфічних умовах України та задовільняла б усіх...» — сказав «Дню» прес-секретар корпорації «Артеріум» Володимир Гайдаш.