Фонд держмайна отримав «законний грунт»

Михайло ЧЕЧЕТОВ , перший заступник голови Фонду держмайна України:
— Всі працівники Фонду дуже позитивно оцінюють сам факт ухвалення цього закону, бо завжди прагнули до того, щоб ФДМУ мав під собою тверду законодавчу базу. Це особливо важливо зараз, коли ми вийшли на приватизацію найбільших стратегічних об’єктів, вартість пакетів яких обчислюється сотнями мільйонів доларів. Природно, що нам тепер простіше працювати під різними політичними «вітрами» — тим більше напередодні парламентських виборів — коли ми маємо надійний грунт під ногами. У державі буде єдина політика приватизації, яка базується на законі. Ми зараз працюємо дуже конструктивно і узгоджено з Кабінетом Міністрів, і проблем у нас практично не виникає. Створено робочу групу, яку очолює прем’єр-міністр, до неї увійшли керівники фінансово-економічного блоку уряду, голова ФДМУ, і ця група дуже оперативно вирішує злободенні питання з приватизації.
Олександр РЯБЧЕНКО , голова Спеціальної контрольної комісії ВР з питань приватизації:
— До ухваленого закону я ставлюся тільки позитивно. Він був потрібен давно, Фонду тепер буде легше працювати. В умовах, коли тривають спори через об’єкти приватизації — суворі і жорсткі, коли до продажу підключаються інші відомства і активно його ведуть, треба посилювати позиції Фонду держмайна, і ухвалений закон — це хороший легальний спосіб їх зміцнення.
Тепер залишається головним запитання: як реагуватимуть на закон уряд і Президент. Це принципово важливе питання. Мені здається, що під час підготовки законопроекту ці питання узгоджувалися з Президентом, оскільки в парламенті у другому читанні був повністю проголосований той текст, що його запропонував профільний комітет. Найскладніше питання — це підлеглість ФДМУ. Воно швидше політичного, ніж економічного характеру, і його треба погоджувати на політичному рівні. На сьогоднішній день діє рішення Конституційного Суду про те, що Фонд входить до системи органів виконавчої влади, а це означає, що його підлеглість встановлює Президент України. Тому в законі питання підлеглості не прописане, а визначена підлеглість в питаннях управління державними корпоративними правами.