«День» за кермом
![](/sites/default/files/main/openpublish_article/20070519/480-5-2.jpg)
Учора «День» мав задоволення побувати на головній події автомобільного життя України — виставці офіційних автомобільних імпортерів і дилерів Kyiv Automotive Show 2007. Відчуття від цього своєрідного зрізу авторинку таке, що Україна вже стала нормальною європейською країною. І цей явно суб’єктивний висновок абсолютно точно співпав із намірами організаторів виставки, які висловив генеральний директор компанії «Тойота Україна» Ацуя Кондо. Презентуючи стенд своєї компанії, він запропонував гостям: «Відчуйте атмосферу, що панує на стендах у країнах Європи». Тож іноземні автобудівники й українські дилери вцілили в точку. Україна рішуче пересідає на висококласні авто, що забезпечують швидкість, безпеку, комфорт. І все за найвищим класом. Плюс ще й девіз «Тойоти» «Клієнт на першому місці», який «День» нещодавно побачив у дії в новому автоцентрі одного з дилерів компанії (відповідний репортаж був опублікований 19 квiтня).
Якщо ми говоримо про «Тойоту», то не можна не розповісти й про її конкурента з тієї ж Країни Вранiшнього Сонця. Компанія «Ніссан» дуже вміло демонструвала в Києві свої новинки. Чого варта сама лише музична пауза, під час якої гості з нетерпінням чекали, коли з Nissan X TRAIL спадатиме сіре покривало, що його ховало. А воно не спало, а злетіло на повітря, оголивши прекрасні автомобільні форми, яким, як стверджують творці і продавці, немає рівних ані на дорозі, ані поза нею. Цей стильний і комфортний автомобіль створено з урахуванням вивчення думок водіїв попередниці цієї машини в усьому світі. Вони заявили, що в ній нічого не треба поліпшувати. І японські конструктори та дизайнери вирішили піти шляхом еволюції. Машина стала просторішою й соліднішою, поліпшилось її оздоблення. А ще в ній з’явилася система, позначена буквою I. Вона свідчить про те, що в авто використовується інтелектуальна система управління, яка надає водію істотну допомогу. Відповідаючи на запитання «Дня», один із керівників «Ніссан Мотор Україна» Андрій Нестеренко припустив, що нова модель цього авта продаватиметься в Україні вдвічі краще, ніж ті, що вже є на ринку (900—1000 авто за рік). А всього в Україні компанія збирається продати 11— 12 тисяч своїх автомобілів.
Дуже образно розказував про іншого нового японця, який надійшов на український ринок, генеральний директор «Ніссан Мотор Україна» Фуміаки Імамура (на знiмку праворуч). Презентовану на виставці Infiniti він назвав «сходом нової зірки». Створена спеціально для американського ринку, ця модель відтепер з’явиться і в Україні, яку в Японії вважають другим за значенням ринком Європи. І дійсно, читаючи технічні характеристики цього транспортного засобу, розумієш: слова про те, що тут втілена «виграшна комбінація дизайну, потужності (339 к.с.) і технологій» — не просто рекламний слоган. А крім того, вся ця витонченість і комфорт по- японськи ретельно адаптовані до, м’яко кажучи, українських особливостей.