Перейти до основного вмісту

Ефект довiри

18 травня, 00:00
Отже, ми починаємо. У редакцію надходять перші відгуки аудиторських компаній, що зацікавилися ініціативою «Дня», спрямованою на зміцнення довіри в бізнес-середовищі. Нагадаємо, що в анонсі за назвою «Ефект довіри», надрукованому 28 квітня, розкривався механізм дії цієї інтерактивної рубрики. Починається вона з опитування аудиторських компаній, у ході якого будуть названi компанії, яким, на їхню думку, можна довіряти. Якщо протягом двох тижнів після оголошення номінантів цієї рубрики в «День» не надiйде жодного листа, що свідчить про недовіру, то названим компаніям (усім чи деяким) буде надана можливість опублікувати всі необхідні про себе дані, що дозволяють потенційним клієнтам судити про прозорість цих компаній. Сьогодні ми друкуємо перше повідомлення аудитора.

«День» дуже точно вловив одну з основних функцій аудиту. Аудит — це той елемент інфраструктури ринку, що об’єднує клієнтів і власників підприємств, рівною мірою зацікавлених у достеменності інформації про результати діяльності, встановлює довіру між ними, сприяє прозорості ринку та розширенню ділових зв’язків.

Наша компанія оцінює діяльність своїх клієнтів, зокрема, за трьома критеріями:

— платоспроможність;

— виконання зобов’язань;

— рівень корпоративного управління.

Тому, відгукуючись на запрошення «Дня» й усвідомлюючи свою відповідальність перед суспільством щодо достовірності й незалежності думки про діяльність своїх клієнтів, я, Тетяна Миколаївна Зацерковна — незалежний аудитор, генеральний директор аудиторської фірми «СейЯ», повідомляю, що за результатами діяльності 2003 року наша аудиторська фірма зі складу своїх клієнтів може виділити дві найбільш надійні компанії, а саме: Закрите акціонерне товариство Страхова компанія «Укргаз» і Кредитний союз «Володар».

З повагою Тетяна Зацерковна
Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати