Перейти до основного вмісту

ЕФЕКТ ДОВІРИ

28 квітня, 00:00

Нещодавно у відділі економіки «Дня» в черговий раз завели розмову про довіру. І бізнесмени, які брали участь у нiй, підтвердили, що створення клімату довіри в українському бізнес-середовищі є надзвичайно важливим завданням для розвитку підприємництва як усередині країни, так і на рівні стосунків із іноземними партнерами. Що може зробити для цього «День»? Питання примусило нас замислитися і видати на- гора проект інтерактивної рубрики — «Ефект довіри». Основна її мета: сприяти відкритості українського бізнесу, нарощуванню критичної маси компаній, які є прозорими для своїх партнерів.

Робота над цією рубрикою проходитиме в декілька етапів.

Спочатку ми проведемо опитування аудиторських компаній. Їм ми запропонуємо, керуючись матеріалами проведених перевірок, назвати фірми, яким, на думку аудиторів, можна довіряти. Ці оцінки буде опубліковано. Але при цьому ми попередимо: поки що вони повністю на совісті аудиторів і запросимо читачів, у тому числі партнерів, контрагентів і навіть конкурентів названих компаній, підтвердити чи спростувати висновки аудиторів. Якщо протягом двох тижнів після оголошення номінантів рубрики у відділ економіки «Дня» не прийде жодного листа, який свідчить про недовіру, то названим компаніям (усім чи деяким) буде надано можливість опублікувати під рубрикою «Ефект довіри» всі необхідні про себе відомості (реквізити, власники, менеджмент, частка ринку, конкуренти, найближчі постійні партнери, основні підсумки і прогнози роботи).

Природно, ми розуміємо, що в бізнесі завжди можливий форс-мажор, який не щадить підприємців — і навіть тих, хто йде у ринок із найчеснішими намірами. Тому ми не можемо виступати гарантами можливих операцій, інформація для яких черпатиметься з нашої нової рубрики (тут уже кожен має діяти на свій страх і ризик — на те й бізнес), а тому попереджаємо, що ми не беремо на себе юридичної відповідальності за зобов’язання компаній, які були нами згадані в цій рубриці. Крім того, ми прохаємо не ображатися й тим компаніям, які пройшли офіційний аудит, але проти яких свідчили в листах до редакції наші читачі: відомості про ці компанії в нашій рубриці не з’являться. (Двоступеневий добір ми запроваджуємо з метою більшої достовірності даних, які публікуються, і братимемо до уваги негатив, який на це заслуговує).

Гадаємо, що читач погодиться з тим, що зміцнившись за його допомогою і активною участю, «Ефект довіри» може стати вельми корисним посібником і орієнтиром як для початківців, так і для компаній, які закріпилися на ринку. Адже зрозуміло, що чим швидше зростатиме маса довіри, яка працює на нашому ринкові, тим раніше вона стане справді критичною і наблизить нашу країну до цивілізованих держав, де ніхто не ототожнює підприємців із шахраями та пройдисвітами. Так що запрошуємо вас попрацювати на терені зміцнення довіри до нашого бізнесу (до речі, матеріали рубрики дублюватимуться також і в англомовному дайджесті «Дня»).

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати