Флеш-мода
Продаж карт пам’яті виріс утричіРезультатом аналізу ринку карт пам’яті в Україні за шість місяців цього року, проведеного AVentures Group, став перегляд аналітиками холдингу запропонованого раніше прогнозу, що передбачає продаж кінцевим споживачам близько 3,1 мільйона пристроїв, з яких близько 70% — картки пам’яті для мобільних телефонів.
Відкоректований прогноз такий: за попередніми оцінками аналітиків холдингу, у 2007 році на ринку України буде продано близько 3,5 мільйона карт пам’яті. Основу продажів складатимуть картки для мобільних телефонiв — їхня частка в структурі продажів Flash- карт може перевищити 75%.
«Коректування прогнозу були викликані різким збільшенням у першому півріччі 2007 року продажів карток пам’яті кінцевим користувачам на тлі зростання ринку цифрових фотоапаратів, а також активного збільшення кількості мобільних терміналів, що мають слот для установки карти пам’яті. На ринку частка карт пам’яті, придбаних для використання в мобільних терміналах, склала 72%, у той час як у першому півріччі минулого року цей показник складав 59%», — стверджує керівник департаменту маркетингу AVentures Group Сергій Дорофєєв.
Аналітики холдингу підрахували, що за цей період в Україні кінцевим користувачам було реалізовано 1,36 мільйона Flash-карт. Це на 177% більше показника продажів аналогічного періоду минулого року, коли українці придбали 491 тисячу пристроїв.
Проте трохи інша ситуація з грошовим обсягом ринку. Якщо в кількісних показниках ринок збільшився на 177%, то в грошових лише на 35% — з $20,7 мільйона у першому півріччі минулого року до $27,9 мільйона за аналогічний період поточного року. Фахівці пояснюють такі показники різким зниженням середньої собівартості пристроїв — з $42 в першому півріччі 2006 року до $20,5 в першому півріччі 2007 року.
«Якщо взяти до уваги такий синтетичний показник, як «середній обсяг», що враховує дані продажів карт пам’яті усіх форматів, то фахівці холдингу відзначили його зміну до збільшення. Так, якщо в першому півріччі 2006 року він дорівнював 587 мегабайтам, то за підсумками першого півріччя 2007 року цей обсяг виріс до 983 мегабайт», — йдеться в повідомленні AVentures Group газеті «День».
Експерти холдингу відзначають істотне щоквартальне зниження вартості карт пам’яті, незалежно від типу й обсягу. Іншими словами, спостерігається стабільна тенденція зниження собівартості серед усіх типів карт. Це, у свою чергу, дає надію на те, що завдяки здешевленню Flash-пам’яті доступ до цифрової техніки згодом зможуть отримати й незаможні верстви населення й вітчизняний ринок «цифри» стане ще масовішим.