Перейти до основного вмісту

Градус конкуренції

На Харківщині відкрився новий лікеро-горілчаний завод
20 червня, 00:00
ФОТО АВТОРА

Український ринок лікеро-горілчаної продукції продовжує ущільнюватися і стає чимраз конкурентнішим. У невеликому селищі з красивою назвою Вільшанка, що знаходиться на Чугуївщині, введена в експлуатацію перша черга нового лікеро-горілчаного заводу, що належить корпорації «Олімп». ТОВ «Харківський лікеро-горілчаних завод-плюс» — підприємство з іноземними інвестиціями (170 млн. грн.).

За оцінками обласної влади, щорічний дохід у держбюджет від цього заводу, який випускатиме весь асортимент горілок і гірких настойок, становитиме приблизно 90 мільйонів гривень акцизного збору та приблизно два мільйони інших податків. Соціальний плюс — 300 робочих місць із середньою зарплатою близько 800 гривень.

На Харківський завод покладають особливі надії як на один із найбільших і найтехнологічніших у Європі лікеро-горілчаних комплексів. Будівництво підприємства розпочалося у вересні 2003 року, і зараз його площа становить 11,5 га. Тут розміщені дванадцять корпусів із повним циклом приймання та переробки сировини на готову продукцію, оформлення пляшки та її складування. Виробництво оснащене новітніми в галузі лініями розливу німецької фірми «KHS», сучасними фільтраційними установками, що забезпечують високу якість продукції та безпечні умови праці. Вихід заводу на проектну потужність очікується в четвертому кварталі 2006 року. До цього часу підприємство вийде на потужність 120 мільйонів пляшок спиртних напоїв на рік (6 млн. дал).

На п’ятки «Олімпу» наступає «Хортиця», чиї виробничі потужності останнім часом також стрімко зростають. У 2005 році обсяг виробництва лікеро-горілчаного заводу «Хортиця» зріс на чверть і досяг чотирьох мільйонів декалітрів. Продукція експортується в 30 країн світу. На думку фахівців, на український горілчаний ринок виробникам із близького та далекого зарубіжжя через його густоту пробитися важко. Великим вітчизняним виробникам міцних напоїв можна не боятися зарубіжної експансії: вони впевнено займають свої позиції. А от дрібним і середнім виробникам, які не використовують сучасних систем очищення води, не захищають своєї продукції від фальсифікату та шкодують грошей на рекламу, є чого боятися. Як вважають експерти, градус конкуренції на горілчаному ринку наближається до максимуму.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати