Хто є хто в УАнеті?
Найбільш активні користувачі — на сході країни, а найменш — на півдні![](/sites/default/files/main/articles/31072015/10_tim7103.jpg)
Сьогодні кожен другий українець (61%) має вдома доступ до Інтернету. Такі результати дослідження компанії Factum Group, повідомляє портал mymedia. Утім, не всі використовують його регулярно — постійними інтернет-користувачами є лише 59% мешканців України, чи 21,8 мільйона осіб. Найчастіше це люди, які виходять в Інтернет не рідше, ніж один раз на місяць. Як зазначають у Factum Group, упродовж останніх років цей показник стабільно підвищувався — щороку на 2—4%. Серйозний стрибок був 2011 року — тоді кількість користувачів зросла на 11%.
Водночас, рік у рік стає дедалі менше інтернет-користувачів з Києва. Істотно зросла їхня кількість у Центрально-Північному регіоні і на Сході — там зосереджено 32% і 34% усіх інтернет-користувачів. Найменш активні на півдні — загалом 10%, і заході — 24%. Окрім цього, зазначають аналітики, найшвидше інтернет-аудиторія зростає в селах. Наразі 45% сільського населення регулярно виходить в Інтернет, тоді як рік тому цей показник становив 36%. У великих і середніх містах Інтернетом користуються 62—68% мешканців. 53% опитаних заходять в Інтернет з домашніх стаціонарних комп’ютерів, 46% — з домашніх ноутбуків. 25% користуються мобільним Інтернетом (при цьому 5% виходять в Інтернет виключно з телефону) і 10% — планшетами.
Найшвидше зростає саме мобільний трафік. П’ять років тому телефони для виходу в Інтернет використовували лише 5% населення, констатують у Factum Group. Водночас 64% осіб використовують лише один пристрій для виходу в Інтернет, 12% — три і більше. 2014 року різко почала зростати кількість тих, хто використовує кілька девайсів для роботи з Інтернетом.
Три з п’яти нійвідвідуваніших українцями сайтів — російські: Google, Vkontakte, Mail.ru, Yandex, YouTube. Ба більше, упродовж останніх трьох місяців відвідуваність Mail.ru, Однокласників і Вконтакте з України перестала знижуватися і навіть почала зростати (хоча увесь минулий рік спостерігався спад рейтингів).
Новинні інтернет-ЗМІ українська аудиторія відвідує не вельми охоче — переважають соцмережі і сервіси. Таким чином, жодне з новинних видань не потрапило до списку 25 найвідвідуваніших ресурсів.
Випуск газети №:
№135, (2015)Рубрика
Економіка