Перейти до основного вмісту

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

18 липня, 00:00

Криза — не перешкода для продуманих інвестицій

Полтавський автоагрегатний завод, що входить до складу холдингової компанії «АвтоКрАЗ», придбав за понад 500 тисяч євро комплекс для лиття під тиском для ливарного цеху, який став третім, що працює на підприємстві. Як повідомили у ХК «АвтоКрАЗ», обладнання швейцарської фірми TEBOWA-MGP оснащене холодною горизонтальною камерою пресування та системою управління на базі програмованого контролера Siemens. «Дороге придбання ПААЗа в умовах фінансово-економічної кризи — це продумане інвестування у майбутнє підприємства, ефективна робота якого прямо пов’язана з використанням сучасного високотехнологічного обладнання такого класу», — повідомили у прес-службі компанії. Придбання цього комплексу дозволить збільшити продуктивність орієнтовно на 12%, що, у свою чергу, дозволить знизити собівартість вироблюваної продукції та поліпшити її якість, зазначають у компанії.

В Україні можуть збудувати термінал із перевалки зрідженого природного газу

Компанії SNC Lavalin International Inc, SNC Lavalin UK-Limited, Мitsubishi Corporation, Chalyk Holding, Gap Insaat і Sancakli Group розглядають можливість участі у будівництві в Україні терміналу з перевалки зрідженого природного газу. Як повідомила прес-служба Міністерства палива й енергетики, нарада з питань реалізації проекту будівництва такого терміналу під головуванням заступника міністра палива й енергетики України Бурзу Алієва пройшла у Києві. Під час наради він зазначив, що відповідно до директив Європейського Союзу в частині диверсифікації поставок енергоресурсів до України, будівництво СПГ-терміналу на сьогодні є актуальним питанням у напрямку стратегічного розвитку енергетичного сектора країни. У прес-службі Мінпаливенерго зауважили, що за результатами наради прийняте рішення про створення робочої групи з координації робіт, пов’язаних із реалізацією проекту будівництва в Україні СПГ-терміналу, яка мала опрацювати низку питань, зокрема, стосовно розробки бізнес-плану, джерел фінансування проекту та шляхів його реалізації.

Програма будівництва — своїми силами

Будівельна компанія «Фірма «Т.М.М» планує з жовтня поточного року впровадити програму будівництва житлових об’єктів за власні кошти компанії, повідомив генеральний директор компанії Микола Толмачов. «Ми плануємо почати нові проекти з нульовим фінансуванням. Ми починаємо таку саму рекламну компанію, ми збираємо кінцевих покупців, вони нам диктують якість, вартість і терміни. І якщо я набираю 100%, то працюю на них. Готуємося вже на жовтень. Я розумію, що нам треба ще підготувати концепцію програми», — сказав він. Толмачов зазначив, що це буде житловий комплекс преміум-класу в Києві загальною площею 56,67 тисячі квадратних метрів. За його словами, інвестиції у реалізацію цього проекту на сьогодні оцінюються на рівні 60 мільйонів євро.

Кредит для модернізації інфраструктури Львова

Європейський банк реконструкції та розвитку підписав угоди з комунальними підприємствами «Львівелектротранс» і «Львівавтодор» на надання кредитних коштів у розмірі 38 мільйонів євро. «Ця програма дозволить «Львівелектротрансу» запропонувати львів’янам більш конкурентноздатні та якісні послуги громадського транспорту. Краща і надійніша дорожня інфраструктура також допоможе Львову відстояти право приймати чемпіонат Європи з футболу Євро-2012», — вважає директор відділу муніципальної й екологічної інфраструктури ЄБРР Жан-Патрік Марке. Як повідомлялося, раніше міськрада дозволила КП «Львівелектротранс» залучити кредит ЄБРР на суму 12 мільйонів євро. Кошти залучаються для вкладення в розвиток громадського транспорту та сфери послуг у Львові, в тому числі на оновлення парку трамваїв, інфраструктуру трамвайного сполучення, модернізацію депо та підвищення ефективності використання енергії. Умови надання грошових коштів у обох випадках ідентичні: кредит підприємства повинні погасити до 12 березня 2019 року. Відсоткова ставка щодо них складається з двох частин: базис відсоткової ставки, яка розраховується на основі міжбанківської ставки Єврозони (Euribor) і маржі 5,5%.

Готуючись до експорту зернових...

Державне підприємство «Білгород-Дністровський морський торговий порт» (Одеська обл.) збирається реалізувати проект будівництва нового комплексу з переробки зерна потужністю 600 тисяч тонн на рік. Як повідомила прес-служба Міністерства транспорту і зв’язку України, термін реалізації проекту становитиме два роки. Орієнтовна вартість створення нового об’єкта — 310 мільйонів гривень, із яких 55 мільйонів гривень — будівництво причалу, а 255 мільйонів — будівництво перевантажувального комплексу й елеватора. Як уточнили у прес-службі Мінтрансу, проект реалізовуватиметься за рахунок коштів інвесторів. Власні кошти порту при цьому складуть близько 5% загальної суми. Найближчим часом відомство проведе конкурс із відбору інвестора для реалізації проекту. Крім того, як повідомили у Мінтрансі, планується будівництво зерноперевалочного комплексу на причалі №9 державного підприємства «Бердянський морський торговий порт» (Запорізька обл.) потужністю 40 тисяч тонн.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати