Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

12 лютого, 00:00

У Запорізькій області можуть побудувати завод феросплавів

Корпорація «Індустріальний союз Донбасу» (ІСД, Донецьк) і Запорізька обласна рада підтвердили готовність реалізовувати «марганцевий проект», що передбачає будівництво заводу феросплавів на базі Великотокмакського родовища марганцевих руд (район смт Степногорськ Васильєвського району). Як повідомила прес-служба облради, підтвердження сторони висловили за результатами переговорів голови облради Олександра Нефьодова з головою ради директорів ІСД Сергієм Тарутою в понеділок. «Обидві сторони підтвердили свою готовність виконувати умови меморандуму про співпрацю між Запорізькою обласною радою й «Індустріальним союзом Донбасу», — говориться в повідомленні. Згідно з ним, у рамках виконання меморандуму в понеділок, 16 лютого, у Васильєвському районі відбудеться виїзна нарада з участю голови облради, директора ТОВ «ПКФ «Мінерал», голів ради та адміністрації району. Учасники наради планують оглянути землі, де проводитимуть геологорозвідувальні роботи перед початком розробки родовища. Меморандум, підписаний Нефьодовим і Тарутою й схвалений Запорізькою облрадою, передбачає будівництво феросплавного заводу на базі Великотокмакського родовища марганцевих руд у Запорізькій області.

Експансія гіпермаркетів триває

ЗАТ «Нова лінія» (Київ), що володіє мережею однойменних гіпермаркетів із продажу будівельних матеріалів, планує відкрити поточного року мінімум два гіпермаркети, зокрема, відкриття в Херсоні заплановане на червень-липень поточного року, а в Бучі (Київська обл.) — на травень. «На сьогоднішній день у компанії немає катастрофічної ситуації, оскільки наше боргове кредитне навантаження мінімальне, порівняно з нашим прибутком, прибутками від продажу. Тому на поточний рік ми плануємо, як мінімум, два відкриття... Інвестиції в запуск цих двох об’єктів на поточний рік становлять близько 20 мільйонів дол.», — сказав голова правління ЗАТ «Нова лінія» Олег Шандар. Крім того, він повідомив, що компанія планувала також відкрити 2009 року гіпермаркети в Донецьку й Білій Церкві (Київська обл.), однак терміни їхнього відкриття сьогодні не визначені й це залежатиме від фінансових можливостей. «При цьому ми там не припиняємо робіт — проектні роботи вже завершені, й ми продовжуємо готувати ділянки до фундаментального будівництва», — додав він. Шандар також повідомив, що, крім того, одним з першочергових міст для відкриття торговельного об’єкта «Нова лінія» розглядається Севастополь, де компанія має в довгостроковій оренді ділянку й повністю підготовлено проектну документацію, однак роботи там поки не ведуться.

В умовах зниження виробництва — курс на модернізацію

Запорізький металургійний комбінат «Запоріжсталь» наразі працює з 20—25-відсотковим зниженням обсягів виробництва порівняно з попереднім роком, повідомляється в прес-релізі компанії з посиланням на начальника планово-економічного відділу підприємства Юрія Козакевича. «Сьогодні комбінат вийшов на 75—80% від обсягів виробництва минулого року. Запаси на складах металотрейдерів тануть, попит на нашу продукцію потроху поновлюється, хоча й не в колишніх масштабах. Фактично, комбінат міг би вже сьогодні збільшити випуск металопродукції, але, оскільки ціни на неї поки залишаються невисокими, а витрати не скоротилися, доводиться вибирати оптимальний рівень виробництва, що дозволяє працювати з найменшими втратами й зберегти робочі місця», — сказав начальник ПЕО. Козакевич підкреслив, що в таких умовах одне з важливих завдань для «Запоріжсталі» — скорочення споживання природного газу, вартість якого зросла. Як повідомив представник підприємства, на початок осені буде добудована установка з виробництва пиловугільного палива, що дасть можливість доменному виробництву повністю відмовитися від використання природного газу. Також на підприємстві, зокрема, в цеху, випробовуються нові пристрої, що дозволяють економити газ. Крім того, наскільки це можливо, використовуватимуться альтернативні енергоносії...

Iнвестиції в залізничну інфраструктуру

Державне підприємство «Морський торговий порт (МТП) «Південний» (Одеська обл.) збирається щороку інвестувати 5 мільйонів гривень у розвиток власної залізничної інфраструктури та припортової станції «Берегова». Як повідомила прес-служба порту з посиланням на начальника порту Юрія Крука, протягом 2008 року на розвиток залізничної інфраструктури порт виділив 9 мільйонів гривень. Крук вважає низьку пропускну спроможність припортових залізничних станцій в Україні головним стримуючим чинником подальшого збільшення обсягів залізничних перевезень у портах і зростання вантажообігу. «Наразі, за висновком фахівців Одеської залізниці, пропускна спроможність під’їзних шляхів у напрямку порту «Південний» становить 17 пар потягів на добу. Але цього недостатньо», — пояснив він.

Поїзд із сучасним «безкоштовним» інтер’єром

Незабаром в «Укрзалізниці» з’явиться експериментальний поїзд з новим та сучасним інтер’єром. Як повідомила «Дню» прес-служба Міністерства транспорту та зв’язку України, для «Укрзалізниці» це буде експериментом. До того ж —безкоштовним. «Це найкращий варіант, коли все це буде виконано і люди зможуть дати свою оцінку. Громадська думка буде для нас сигналом: задоволені пасажири чи ні», — цитує прес-служба слова міністра транспорту та зв’язку Йосипа Вінського. Справа в тому, що Вінський у вівторок, під час виставки постільної білизни та інвентаря, які використовуватимуться у пасажирських поїздах, домовився з виробником-постачальником — ТОВ «Спектр А», про оформлення цілого поїзда за рахунок самого ж виробника, повідомляє Тетяна МАМАЛИГА.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати