Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ
Особливо місткі автобуси для Києва
Комунальне підприємство «Київпастранс» має намір до кінця року закупити 50 автобусів особливо великої місткості (довжина не менше 17,5 м). Розкриття тендерних пропозицій намічено на 3 вересня, поставки автобусів — у жовтні—грудні поточного року.
Дуже важливий ремонт
ЗАТ «Атомбудекспорт» на місяць раніше строку завершило всі фізичні роботи щодо ремонту легкої покрівлі над центральним залом об’єкта «Укриття» на Чорнобильській АЕС, повідомляється в прес-релізі компанії. Акт здавання-приймання робіт підписаний 12 серпня. Під час ремонтних робіт на старе було виконане нове покриття з профільованого настилу на покрівлі над центральним залом зруйнованого 1986 року енергоблоку N4 Чорнобильської АЕС.
«Цементна» пропозиція...
Українські заводи, що входять до німецької групи Dyckerhoff Zement, в січні-червні цього року збільшили виробництво цементу на 7,7% порівняно з аналогічним періодом минулого року — до 1,325 мільйона тонн. Як повідомили в підприємствах групи, ВАТ «Південьцемент» (Ольшанське Миколаївської обл.) за шість місяців збільшило виробництво на 11,8% — до 546,7 тисячі тонн, ВАТ «Волинь-цемент» (Здолбунів Рівненської обл.) — на 4,9%, до 778,4 тисячі тонн. При цьому в червні «Південьцемент» збільшило виробництво на 13,7%, тоді як «Волинь-цемент» скоротило виробництво на 3,3%.
Нова свердловина введена в експлуатацію
Найбільша в країні нафтовидобувна компанія ВАТ «Укрнафта», ввела в експлуатацію нову нафтогазову свердловину на Мілковському родовищі (Чернігівська обл.), повідомляється в прес-релізі компанії. Середньодобовий дебіт нафти при фонтанному способі експлуатації становить 170—250 тон, газу — 140—250 тисяч кубічних метрів у залежності від режиму експлуатації. За даними прес-служби, довжина горизонтальної ділянки свердловини є найбільшою в Україні і становить 713,74 метра, в тому числі в продуктивному пласті — 245 метрів. Свердловину пробурено Прилуцьким управлінням бурових робіт «Укрнафти» із залученням технологій НТП «Бурова техніка» (Полтава) та нафтосервісного концерну Schlumberger. Як зазначається в прес-релізі, дана свердловина на сьогоднішній день є найбільш продуктивною не лише в «Укрнафті», але й загалом в Україні.
Плани на збільшення капіталу
Збираються збільшити статутні капітали на 25 мільйонів гривень ВАТ «Київські телекомунікаційні мережі» («КТМ») і ВАТ «ІВК» (обидва — Київ), що входять в структуру управління групи компаній «Воля-Кабель», кожні шляхом додаткової емісії акцій. Згідно з повідомленнями компаній у Відомостях Держкомісії з цінних паперів і фондового ринку, відповідні питання винесено на збори їхніх акціонерів 6 жовтня. «КТМ» має намір випустити 250 тисяч акцій номіналом 100 гривень, збільшивши статутний капітал удвічі — до 49,05 мільйона гривень, «ІВК» — 500 тисяч акцій номіналом по 50 гривень, збільшивши статутний капітал більш ніж у 15 раз — до 26,75 мільйона гривень. Розміщення акцій додемісій компаній планується провести в два етапи: з 13 листопада 2008 року по 10 січня 2009 року, і з 11 січня 2009 року по 13 січня 2009 року. На зборах 6 жовтня акціонери «КТМ» і «ІВК» також планують затвердити список можливих нових інвесторів, внести зміни в склади спостережних рад і ревізійних комісій компаній.
Проти гравців ринку дизельного палива порушено справу...
Антимонопольний комітет України (АМКУ) порушив справу стосовно АТ «Укртатнафта», ЗАТ «ЛІНІК», ТОВ «ТНК-ВР Коммерс», ВАТ «Нафтохімік Прикарпаття», ВАТ «Нафтопереробний комплекс «Галичина», ТОВ «Оптіма-Трейд», ВАТ «Концерн Галнафтогаз» і ВАТ «Лукойл-Одеський НПЗ» за ознаками антиконкурентних узгоджених дій на ринку дизельного палива. «Результати попереднього економічного аналізу свідчать про наявність ознак змови основних гравців ринку», — цитує прес-служба АМКУ в середу першого заступника голови комітету Юрія Кравченка. Згідно з даними комітету, з березня 2008 року дії вказаних операторів призвели до підвищення роздрібних і оптових цін на дизпаливо, внаслідок чого ціни на нього на 5% перевищили ціни на високооктанові бензини. АМКУ наголошує, що з березня темпи подорожчання дизпалива перевищили темпи зростання цін на нафту імпортовані нафтопродукти. «Як свідчить інформація, яка є в наявності в комітеті, такі тенденції ввели основні виробники та підтримали основні імпортери дизпалива», — йдеться в повідомленні комітету. Він також зазначає, що формування ціни на паливо вказаними операторами відбувалося за умов різкого скорочення ринку дизпалива, зменшення обсягів його імпорту та виробництва з одночасним зростанням експорту. У той же час Кравченко заявив, що для об’єктивності розслідування комітет залучить до нього провідних експертів ринку.
Випуск газети №:
№149, (2008)Рубрика
Економіка