Перейти до основного вмісту

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

12 липня, 00:00

Перший Ан-148 для українського замовника

АНТК ім. Антонова (Київ) завершив переобладнання першого регіонального Ан-148 головної партії для передачі замовнику — державній лізинговій компанії «Лізингтехтранс». «Уже найближчим часом літак пройде серію наземних, льотно-конструкторських і приймально-здавальних випробувань, у ході яких усі бортові системи лайнера будуть перевірені в експлуатаційному режимі. Після цього, приблизно в жовтні, літак буде переданий «Лізингтехтрансу» та вийде на авіалінії», — зазначили в прес-службі АНТК. За даними «Лізингтехтрансу», компанія має намір придбати чотири нових регіональних Ан-148.

«Одноповерхова» конкуренція

На цей раз про свої плани зайняти близько 5% ринку БМЗ в Україні до кінця року заявило ЗАТ «Рууккі Україна». Більш того, до кінця 2009 року компанія планує займати вже близько 10%. Про це заявив генеральний директор ЗАТ «Рууккі Україна» Юрій Обух. Сьогодні український ринок БМЗ активно розвивається — лише 2007 року зростання ринку експерти оцінюють у 35— 40%. При цьому збільшуються не лише обсяги будівництва, але й масштаби окремих проектів. Усе більша кількість компаній звідує потребу в швидкому будівництві складських приміщень, торговельно-розважальних центрів, логістичних комплексів, об’єктів промислового призначення. Це вказує на те, що кон’юнктура ринку стає все більш сприятливою для компаній, які працюють на ринку БМЗ. Юрій Обух зазначив, що обсяг ринку БМЗ 2007 року склав близько мільйона кв. м, або 90 мільйонів євро. Він додав, що «щорічне зростання ринку становить 30—40%, й, за оптимістичними прогнозами, обсяг ринку БМЗ цього року може сягнути 1,5 мільйона кв. м». Він не став уточнювати вартості будівництва БМЗ, оскільки все залежить від проекту і в майбутньому вартість зростатиме внаслідок зростання цін на метал. «Хоч зараз ми займаємо невелику частку українського ринку БМЗ, у нас достатній потенціал, щоб потіснити головних гравців. Завдяки власному виробництву ми можемо пропонувати комплексні рішення. Клієнт отримує БМЗ «із одних рук», — розповідає президент «Ruukki Construction» Саку Сіпола. Уже сьогодні компанія має замовлення: «Є вже два контракти на будівництво таких будівель», — повідомив Ю. Обух. За його словами, будівлю площею одна тисяча кв. м при використанні конструкцій, які швидко ремонтуються, можна побудувати за 1—1,5 місяця, повідомляє Марія СЕМЕНЧЕНКО , «День».

Медобладнання від банку...

У рамках всеукраїнської благодійної програми «Здорові діти у щасливій країні» НАДРА Банк і заснований ним Всеукраїнський благодійний фонд «Дитячий світ» передали гастрофіброскоп і три перфузори з комплектами витратних матеріалів для реанімаційного відділення Закарпатської обласної дитячої клінічної лікарні, повідомляє Марія СЕМЕНЧЕНКО , «День». Кошти для придбання медичного обладнання було зібрано в ході проведення ряду благодійних акцій в рамках даної благодійної програми, метою якої є зниження рівня дитячої смертності через допомогу в забезпеченні необхідною медичною апаратурою реанімаційних відділень обласних дитячих лікарень. Благодійна програма «Здорові діти в щасливій країні» проходить за підтримки Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства у справах сім’ї, молоді та спорту. Директор Департаменту комунікацій і зв’язків із громадськістю НАДРА Банку Людмила Гаєва зауважила: «У рамках соціальної програми ми вже передали медичне обладнання семи дитячим медичним установам: Дніпропетровській, Херсонській, Полтавській, Львівській, Чернівецькій, Житомирській і Закарпатській лікарням. Протягом цього року ми плануємо передати медичне обладнання ще восьми дитячим обласним медустановам».

Вітчизняне «ні» іноземному неекологічному транспорту

Один із найбільших суб’єктів українського авторинку — корпорація «Богдан» — підтримує ініціативу Міністерства транспорту та зв’язку України щодо поетапного, починаючи з 2009 року, посилення екологічних вимог до транспортних засобів, які ввозяться на територію країни. «Ми із задоволенням сприйняли цю ініціативу стосовно посилення екологічних норм, оскільки в умовах відкритого ринку це дозволить дещо скоротити ввезення до України старих автомобілів і покращити екологічну ситуацію, тим більше з урахуванням динамічного зростання авторинку», — зазначив прес-секретар корпорації Сергій Красуля. Він наголосив, що автотехніка, яка випускається та реалізовується корпорацією, вже сьогодні готова до введення екологічних стандартів Євро 3, і нагадав, що корпорація «Богдан» ще на початку минулого року заявляла про намір лобіювати введення в Україні екостандартів Євро-3, пропонуючи ввести їх уже поточного року. Щодо питання про запропоновані Мінтрансзв’язку терміни введення екологічних стандартів (із 1 липня 2009 року Євро-3, із 1 червня 2011 року — Євро-4, з 1 січня 2014 року — Євро-5), Красуля зазначив, що, передусім, законодавче закріплення термінів введення еконорм зробить прогнозованою виробничу політику автовиробників і дозволить їм чітко будувати свої плани. Як повідомлялося, Мінтрансзв’язку України ініціювало проект закону зі встановлення чітких вимог щодо ввезення на митну територію України та реєстрації автотранспорту. Наразі законопроект направлено на повторне узгодження до Міністерств і відомств, після чого буде внесено на розгляд уряду.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати