Коротко / Новини компаній
У Сумах здали в експлуатацію найбільший в Європі комплекс для випробування насосів
Сумським заводом «Насосенергомаш» реалізовано масштабний інвестиційний проект із будівництва найбільшого в Європі комплексу для випробування насосного устаткування підвищеної продуктивності. Обсяг інвестицій, вкладених у будівництво комплексу, становить 20 млн доларів США. Ще стільки ж обіцяє вкласти в його технічне оснащення керівництво компанії «Група ГМС», до складу якої входить сумське підприємство. Новий випробувальний комплекс є моделлю магістральної насосної станції. В першу чергу тут планується випробовувати продукцію, яка вироблена на замовлення російської компанії АК «Транснефть» і яку використовують у транспортній системі «Східний Сибір — Тихий Океан». Комплекс побудовано в рекордно стислі терміни — всього за рік. На думку першого заступника міністра енергетики й вугільної промисловості України Ігоря Поповича, його використання дозволить збільшити постачання насосного устаткування сумського виробництва на нафтогазовий ринок України та розширити експортні продажі вітчизняних машинобудівних підприємств, повідомляє Алла АКІМЕНКО, Суми.
Суднобудівний завод у Керчі побудував п’ятисотий корабель
Днями в Керчі зі стапелів суднобудівного заводу «Залив» спущено на воду 500-те судно, побудоване на підприємстві. З цього приводу на заводі відбувся урочистий мітинг. П’ятисотим кораблем, спущеним на воду в Керчі, є судно постачання бурових платформ проекту PX-121 — восьме за рахунком, побудоване заводом «Залив» для норвезького партнера. Закладка судна відбулася в серпні цього року. Розміри нового судна — 83,4 метра завдовжки, 18 метрів завширшки і 8 метрів заввишки. За словами головного будівельника заводу Василя Касьяненка, крім спорудження корпусу судна, корабели виконали практично повністю прокладку трубопроводів, установили швартово-якірну лебідку, гідростанції, систему кондиціонування повітря й інше устаткування, повідомили «День» в Головному інформаційному управлінні Ради міністрів Криму. Особливістю нового замовлення стало те, що корпус створювався з урахуванням умов експлуатації в морях Північної Атлантики. Для заводу «Залив» судно постачання бурових платформ стало не просто черговим замовленням, але й своєрідним показником оперативності й якості роботи підприємства. Зараз корабели працюють над іще одним проектом для норвезького холдингу — корпусом будівельно-монтажного офшорного судна. Керченських корабелів зі пуском 500-го судна привітав заступник голови Ради міністрів Азіз Абдуллаєв. Звертаючись до працівників заводу, він подякував ветеранам «за сумлінну й іноді нелегку працю, за те, що завдяки їм сьогодні завод продовжує свою роботу». «На рахунку заводу «Залив» такі супертанкери, як «Победа», атомний контейнеровоз «Севморпуть», а також прикордонний сторожовий корабель «Гетьман Сагайдачний». Вам є чим пишатися», — завершив віце-прем’єр. Після мітингу, за традицією, нове судно «охрестили», розбивши пляшку шампанського об його борт, повідомляє Микола СЕМЕНА, Керч — Сімферополь.
У грудні відкриють «найкоротшу дорогу» від Києва до Варшави
Державна служба автомобільних доріг України («Укравтодор») закінчила ремонтно-будівельні роботи на окремих ділянках дороги М-07 Київ — Ковель — Ягодин і планує її повністю відкрити в грудні поточного року. Як повідомила прес-служба «Укравтодору», планується відкрити ділянки цієї дороги в Київській, Житомирській, Рівненській і Волинській областях. Прес-служба зазначила, що до реконструкції дорога не відповідала сучасним вимогам щодо рівності й міцності, у зв’язку з чим автомобілісти користувалися дорогою Київ — Чоп, що призводило до її перевантаженості. Дорога була збудована в 70-х роках минулого століття і є найкоротшим шляхом між Києвом і Варшавою. Також у планах «Укравтодору» 2012 року відкрити рух не менше ніж на двох тисячах кілометрів автодоріг.
Полтавський автоагрегатний завод купив чеські плавильні електропечі
Полтавський автоагрегатний завод (ПААЗ), що входить до складу холдингової компанії «АвтоКрАЗ», у зв’язку зі зростанням обсягів виробництва та реалізації продукції придбав для ливарного цеху дві нові плавильні електричні тигельні печі з програмованим контролером виробництва LAC s.r.o. (Чехія). Як повідомили в прес-службі компанії, вартість електропечей перевищує 60 тисяч євро. Також там зазначили, що введення нового устаткування передусім дозволить забезпечити ливарний цех рідким металом з вищим коефіцієнтом ефективності його подання до ливарних машин, а також знизить на 15—20% споживання газу, що, зрештою, дасть економію та зниження собівартості продукції. За підрахунками фахівців підприємства, період окупності устаткування становитиме чотири роки. «Придбання нового устаткування, незважаючи на те, що негативні кризові впливи досі впливають на машинобудування, стало можливим завдяки раціональній інвестиційній і фінансовій політиці», — наголошують у компанії.
Випуск газети №:
№223, (2011)Рубрика
Економіка