Перейти до основного вмісту

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

08 листопада, 00:00

Серійне виробництво крил для Ан-70 може бути налагоджено в Києві

Організація виробництва комплектів крил для серійних військово-транспортних українсько-російських літаків Ан-70 на потужностях ДП «Антонов» (Київ) зараз розглядається Україною і РФ як можливий варіант кооперації за програмою, повідомив журналістам глава ДАК «Антонов», президент-генконструктор ДП «Антонов» Дмитро Ківа. За його словами, сьогодні «питання крила» — одне з головних у програмі Ан-70: Ташкентський авіазавод (Узбекистан), який, згідно з колишньою схемою кооперації, мав забезпечити складання крила, знаходиться «не в найкращому стані». Серед можливих виконавців цієї частини кооперації сторонами розглядався також російський Казанський авіазавод (Татарстан), але зараз обговорюється варіант складання крила в Києві, уточнив глава ДАК «Антонов». За словами Ківи, передбачається, що рішення відносно організації цієї частини кооперації буде оптимальним з точки зору економічної доцільності. Як повідомив президент-генконструктор ДП «Антонов», зараз українська і російська сторони вже почали оцифрування технічної документації на проект Ан-70. Складання першого серійного Ан-70 в Україні, за словами Ківи, може бути завершено за умови забезпечення фінансування вже у 2012 році, в РФ — у 2014 році.

У Рівненській області видобуватимуть фрезерний торф

Кабінет Міністрів України дозволив передати в оренду ТОВ «Торф Ленд Україна» (Київ) земельні ділянки з подальшою зміною цільового призначення, розташовані за межами населених пунктів на території Дубровицького району Рівненської області, для розміщення виробничих майданчиків з видобутку фрезерного торфу. Згідно з розпорядженням уряду від 2 листопада 2011 року, ці землі будуть вилучені з постійного користування Держпідприємства «Висоцьке лісове господарство» і виробничого сільськогосподарського кооперативу «Лісотехнік». При цьому компанія «Торф Ленд Україна» має відшкодувати збитки, завдані «Висоцькому лісовому господарству» і «Лісотехніку». У документі не вказуються розміри ділянок, тоді як раніше Кабмін своїм розпорядженням №142-р від 23 лютого 2011 року погодив компанії «Торф Ленд Україна» місцерозташування цих виробничих майданчиків на ділянках загальною площею 260 гектарів, зокрема на ділянці ДП «Висоцьке лісове господарство» площею 203,4 гектара і ділянці кооперативу «Лісотехнік» 56,6 гектара.

На Західній Україні відкрили молочнотоварний комплекс на 1,2 тисячі голів

Корпорація «Сварог Вест Груп» відкрила новий молочнотоварний комплекс на 1,2 тисячі голів дійного стада в Хмельницькій області, інвестувавши у його будівництво і частково реконструкцію понад 45 мільйонів гривень. На площі 11 га побудовано п’ять корівників, пологове відділення, приміщення для утримання телят, діють склади грубих і концентрованих кормів, система утилізації відходів, а також склад механізованого устаткування. За даними директора департаменту тваринництва корпорації Анатолія Паляниці, через чотири-п’ять місяців з виходом на повну виробничу потужність молочно-товарного комплексу виробництво молока збільшитися з 25 тонн до 75 тонн за добу. За підсумками 2011 року, компанія розраховує виробити 18 тисяч тонн молока з середньорічним надоєм шість тисяч кілограмів на голову дійного стада, повідомляє Наталія БІЛОУСОВА, «День».

2012 року для будівництва LNG-термінала створять консорціум інвесторів

Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами («Укрнацпроект») планує створити в 2012 році консорціум інвесторів для спорудження термінала з приймання зрідженого газу. Як розповів глава відомства Владислав Каськів, зараз триває пошук фінансового консультанта для цього. «Сподіваємося до нового року вибрати», — зауважив він «Дню». Каськів також повідомив, що спочатку проект LNG-термінала передбачав лише будівництво термінала з приймання зрідженого газу на українському узбережжі. Але зараз агентство розширило його, і незабаром він матиме назву «LNG-Україна». Він фактично складатиметься з двох частин: перша — термінал з приймання газу (його спорудження профінансує консорціум інвесторів), друга — інфраструктура постачання зрідженого газу. Над упровадженням у життя другої частини проекту, за словами Каськіва, працюватиме спільне підприємство України і Азербайджану, яке розробить техніко-економічне обґрунтування транспортування зрідженого газу на Чорноморське узбережжя України. «Йдеться про будівництво «труби» до Грузії і термінала зі зріджування», — повідомив він «Дню». За попередніми оцінками, будівництво термінала коштуватиме 0,75—1 мільярд дол., повідомляє Наталія БІЛОУСОВА, «День».

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати