Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

18 листопада, 00:00

Вагонний ринок прогресує

500 нових та 500 модернізованих вантажних вагонів протягом двох останніх місяців цього року та першого кварталу наступного поставить ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод» Придніпровській залізниці у лізинг. Більше того, Крюківський вагонобудівний планує розширювати виробництво пасажирських вагонів для «Укрзалізниці», оскільки є єдиним в Україні постачальником таких вагонів. Статус єдиного національного виробника Крюківському заводу надав Антимонопольний комітет України. У найближчому майбутньому ще 39 вагонів надійдуть на колії українських залізних доріг, а тим часом у Києві випробовують потяг, виготовлений на ВАТ «КВБЗ», але наразі про серійне виробництво вагонів для метро на підприємстві поки що не йдеться, повідомляє Євген БРИЖ , Полтава.

Скуповує підприємства

Компанія «Астарта-Київ» стала власником 98 відсотків акцій ТОВ «Балясне», 98 відсотків — ТОВ «Добробут», 90,13 відсотка — ТОВ «Зоря» і 80 відсотків акцій СТОВ імені Шевченка. Відтепер ці підприємства належатимуть одному з найбільших українських виробників цукру. Ця оборудка дозволила «Астарті» збільшити загальну площу орендованих земель на більш ніж 10 тисяч га — із 73,5 тисячі га до 87 тисяч га. Компанія «Астарта-Київ» є одним з найбільших виробників цукру в Україні, а також займається вирощуванням цукрового буряка, зернових і олійних культур. Серед додаткових напрямків бізнесу компанії — виробництво м’яса і молока, комбікормів, консервованих овочів і фруктів. На сьогоднішній день компанія контролює 5 цукрових заводів, чотири з яких — на Полтавщині. На кінець року компанія планує збільшити кількість орендованих земель до 90 тисяч га, повідомляє Євген БРИЖ, Полтава.

Не перериваючи виробництва...

За п’ять місяців ВАТ «ММК імені Ілліча» витратив три мільйони на роботи в копровому цеху, де побудував нову двохпролітну естакаду. Зі старих елементів об’єкта зберігся лише підмурок — все інше (металоконструкції, комунікації, енергопостачання і под.) — було замінене. Особливістю цієї реконструкції був той факт, що її було проведено за умов діючого виробництва. Щодоби в цеху переробляється понад тисячу тонн негабаритного брухту. Цього року на реконструкцію і технічне переозброєння ВАТ «ММК імені Ілліча» збирається інвестувати понад 500 мільйонів гривень.

Накинула оком на Нігерію

Найбільша нафтовидобувна компанія країни ВАТ «Укрнафта» планує створити дочірню компанію з 100% українським статутним капіталом на території Федеративної Республіки Нігерія. Таку ухвалу акціонери компанії прийняли вчора на позачергових загальних зборах у Києві. За таку ухвалу проголосувало 99,9% акціонерів з тих, які зареєструвалися на зборах.

Цікаві перспективи

Шведський Swedbank збирається відкрити офіс в Україні в рамках стратегії з розширення діяльності. Банк звернувся до українських регулюючих органів із проханням дозволити відкриття підрозділу в країні. Про це заявив головний виконавчий директор Swedbank Ян Ліден. «Ми збираємося відкрити представництво в Україні, щоб мати можливість краще вивчити цей ринок», — заявив Я. Ліден. За його словами, банк також розглядає можливість дослідження ринків інших країн Східної Європи, зазначаючи, що захід Росії є «цікавою перспективою».

У планах — стратегічне партнерство

«Северсталь-метиз» (РФ), що є основним інвестором одного з найбільших метизних підприємств України — «Дніпрометиз» (Дніпропетровськ), збирається провести значну реорганізацію нещодавно придбаної компанії та налагодити стратегічну співпрацю з виробниками сировини (катанки) в Росії та Україні. Про це повідомив генеральний директор ВАТ «Дніпрометиз» Дмитро Сергеєв. Він підкреслив, що в Україні стратегічна співпраця стосуватиметься, насамперед, «MittalSteel Кривий Ріг», і, можливо, Макіївського метзаводу (Донецька обл.). Також гендиректор повідомив про плани проведення значної реорганізації виробництва «Дніпрометизу» з метою відділення неефективної частини інфраструктури, залучення інвесторів на вільні об’єкти, інвестицій у зниження витрат, перенесення російського та європейського досвіду в частині технологій і управління виробництвом. Окрім того, «Северсталь-метиз» планує перенесення частини низьковуглецевого виробництва з Росії та Великої Британії на «Дніпрометиз» для поставок до Європи — внаслідок вигідного географічного розташування та дешевої робочої сили.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати