Перейти до основного вмісту

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

17 червня, 00:00

Телефонна картка зі знижкою

Традиційно в літній період ВАТ «Укртелеком» проводить для своїх клієнтів різноманітні акції. Цього року з 15 червня компанія розпочала акцію для користувачів таксофонними картками «Друга картка — зі знижкою». До кінця вересня, купуючи дві таксофонні картки ВАТ «Укртелеком» одного номіналу, споживачі отримуватимуть знижку на одну з них. За словами директора департаменту таксофонної мережі ВАТ «Укртелеком» Олександра Пліска, «акція задумана та побудована на взаємовигідних умовах для клієнтів та компанії». У такий спосіб зв’язківці хочуть стимулювати продаж таксофонних карток у «гарячий» курортний сезон. Адже переважна більшість таксофонних апаратів ВАТ «Укртелеком» працюють в універсальному режимі: клієнти можуть дзвонити не тільки по місту, але й робити міжміські та міжнародні дзвінки.

Усі стадії просування авто

Компанія «Ілта», офіційний імпортер автомобілів Peugeot в Україну, збирається до 2007 року включно інвестувати в розвиток і просування бренду $15 млн. Як повідомив комерційний директор компанії Ярослав Семенець, у рамках цієї програми наприкінці 2005 року компанія відкрила перший концептуальний торговельно-сервісний центр у Дніпропетровську, створений на всі вимоги Peugeot. Крім того, в грудні 2005 року відкрито новий автоцентр у Києві. До кінця поточного року планується також відкрити в столиці ще один торговельно-сервісний центр площею 1850 кв. м, у третьому кварталі — автосалон площею 280 кв. м. Я. Семенець також повідомив, що компанія ухвалила рішення про будівництво центру логістики в Обухові, який забезпечить зберігання до 500 автомобілів і включатиме, зокрема, салон продажу автомобілів, сервісну станцію зі швидкого ремонту, центральний склад імпортера із забезпечення запасними частинами дилерів по всій Україні.

Київська «прописка» пивного бренду

Baltic Beverages Holding (BBH) розпочав в Україні виробництво пива від торгової марки Carlsberg. Про це повідомив агентству Інтерфакс-Україна віце-президент з маркетингу групи підприємств ВВН-Україна Антон Щоткін. Виробництво пива Carlsberg налагоджене на Київському пивзаводі «Славутич», що належить ВВН. А. Щоткін уточнив, що раніше пиво Carlsberg імпортувалося в Україну з Російської Федерації. А тепер передбачається, що імпорт Carlsberg до України буде припинено. 2005 року обсяги продажу пива Carlsberg в Україні становили близько 65 тис. гектолітрів. BBH в Україні належить ВАТ «Пиво-безалкогольний комбінат «Славутич» (у складі запорізького «Пиво-безалкогольного комбінату «Славутич» і його філії в Києві — Київської броварні «Славутич»), а також ВАТ «Львівська пивоварня» (Львів).

Під контролем «п’ятірки» 88 вiдсоткiв ринку

Національний оператор зв’язку ВАТ «Укртелеком» та провідні оператори мобільного зв’язку ЗАТ «Український мобільний зв’язок» (UМС) і ЗАТ «Київстар GSM» з великим відривом лідирують у переліку найбільших операторів зв’язку в Україні за підсумками роботи в 2005 році. Згідно з дослідженням російської компанії IKS-Consulting, обсяг продажу «Укртелекому» минулого року склав понад $1,5 млрд., UМС — $1,38 млрд., «Київстару» — $1,35 млрд. Усього на п’ятірку найбільших українських операторів зв’язку припадає 88% ринку, на десятку — 92%, відзначають експерти IKS-Consulting.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати