Перейти до основного вмісту

Криза збільшила попит на «Таврію»

24 вересня, 00:00

За словами заступника генерального директора заводу з питань маркетингу Миколи Осипенка, «Таврія» зберегла свою форму, але змінила зміст: «За якістю це абсолютно інший автомобіль. Люди починають розуміти, що куплений за $3 тисячі європейський автомобіль десятирічної давності невдовзі зруйнує і без того слабкий родинний бюджет. Краще купувати вітчизняний. І запчастини дешевші, і, головне, керівництво компанії змінило ставлення як до якості, так і до сервісного обслуговування».

Для збільшення обсягу продажу, крім уже працюючої системи розстрочки на три роки, з 1 жовтня запроваджується повторний продаж: здаєш старий автомобіль — його зараховують як перший внесок за нову машину — 25% вартості. Наступного року «АвтоЗАЗ-ДЕУ» планує довести продаж автомобілів до 350 одиниць на добу. Стосовно зниження ціни «Таврії», то М.Осипенко порадив не поспішати: «Таврія» поки що збиткова, тож ідеться лише про зниження її собівартості на $1,5 тис.

№182 24.09.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»

Delimiter 468x90 ad place

Новини партнерів:

slide 7 to 10 of 8

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати