Переговори закінчилися - стурбованість залишилася
Як відомо, Україна обмежила з 1 квітня ввезення до країни автомобілів, вироблених п'ять і більше років тому. Багато хто пов'язує цей крок з утворенням СП "АвтоЗАЗ-ДЕУ" і початком виробництва в Запоріжжі автомобілів південнокорейської фірми. Не випадково до Києва було направлено спеціальну комісію Євросоюзу, який стурбований пільгами, що їх нібито надано південнокорейській компанії.
Під час проведених переговорів експерти робочої групи з питань торгівлі Європейської Комісії висловили занепокоєння у зв'язку з відступом України від міжнародних норм торгівлі, закріплених договором про партнерство і співпрацю між Україною і ЄС. На їх думку, ухвалені Закон "Про стимулювання виробництва автомобілів в Україні" та постанова уряду про обмеження ввезення автомобілів, що були в ужитку, дискримінують іноземних інвесторів, які прагнуть працювати на українському ринкові. За словами керівника делегації Х'юга Мінгареллі, це може ускладнити прийняття України до Всесвітньої організації торгівлі. Делегація ЄС склала список пропозицій, що стосуються зміни низки норм закону, на що українському урядові відведено три тижні.
Зі свого боку, українська делегація не погоджувалася з критикою й пояснювала прийняте рішення прагненням створити умови для роботи вітчизняного виробника. Після закінчення переговорів керівник української делегації, заступник міністра промислової політики України Вадим Лящов повідомив, як передає УНІАН, що під час попереднього розгляду пропозицій ЄС вже намітилися певні напрями роботи й, можливо, в "суть закону" буде внесено корективи.
Випуск газети №:
№49, (1998)Рубрика
Економіка