Три «німці» на задньому приводі, які можна знайти до $5 тис і кататися цілий рік!
Те, що автомобілям із заднім приводом віддають перевагу тільки дрифтери — не більше ніж стереотип. Досвідчені водії знають, що такі авто вигідно відрізняються керованістю та балансом, динамікою та маневреністю. Крім того, задній привід конструктивно простіше, що спрощує обслуговування та ремонт старих автомобілів. Не кажучи вже про задоволення водіння, яке може подарувати відчуття більшого контролю над транспортом.
Якщо ви знаходитесь у пошуках недорогої машини для повсякденної їзди і готові розглянути задній привід, ми підготували для вас три німецькі моделі, які заслужили чудову репутацію серед автолюбителів, але при цьому не мають великого попиту на автобарахолках. Їх нескладно знайти в пристойному стані, маючи бюджет всього $3-5 тис.
Ford Sierra 1990
Починаючи від 3-х тисяч у твердій валюті, ви можете собі дозволити автомобіль з мотором 2.0 oxc turbo, відновленим двигуном, цілим кузовом і пробігом близько 200 000 км. Такому автомобілю можуть знадобитися дрібні роботи із заміни датчиків або насоса для більшої продуктивності, благо, запчастини на Ford Sierra цієї моделі доступні за цілком приємними цінами. Не чекайте від цього старого драйву, але швидкість і керованість він забезпечити цілком здатний.
BMW Compact 1996
Тридверний хетчбек цієї моделі привабливий тим, що має простішу задню підвіску в порівнянні з рештою модифікацій кузова Е36, а крім того можна знайти її з потужним 1,9-літровим двигуном М44, нехай і за трохи більший цінник. Але шукайте доглянутий автомобіль, у якого як мінімум змінені глушник, карданний вал, а кузов не вимагає зварювальних робіт. Сліди корозії, швидше за все, будуть, але реально впоратися з ними «терапевтичними методами». Також цілком ймовірно, що автомобілю потрібно оновити салон, наприклад, перетягнути стелю.
Opel Omega 2000
Комфортна модель з хорошими ходовими якостями, яку варто купувати з 2,2-літровим бензиновим двигуном та механічною коробкою передач. Підвіска, найімовірніше, порадує нового власника у будь-якому разі. Кузов має бути перезварений, оскільки є слабким місцем моделі. Під зміну може йти радіатор, різні трубки та інші дрібниці.
Звичайно, подібні автомобілі часто купують як запасний варіант, щоб «не шкода». За свої гроші вони будуть готові послужити будь-яким утилітарним цілям, у тому числі взимку. Однак не варто забувати, що автомобіль із заднім приводом вимагає досвіду водіння, обережності та своєчасної зміни шин по сезону.
Рубрика
Економіка