Перейти до основного вмісту

Афіша

16 листопада, 15:22
ФОТО КАТЕРИНИ ПЛАХОНІНОЇ

ВИСТАВА ТИЖНЯ

«Старший син» — 23 листопада, Театр на Подолі

Одну з найпопулярних п’єс Олександра Вампілова поставив Ігор Волков у 2012 р. і ця вистава й досі є гдядацьким хітом. Сюжет розпочинається з того, що двоє бовдурів — Володя Бусигін і Сільва — запізнилися на останню електричку і опинилися в незнайомому місті. На дворі холодна осіння ніч і їм треба десь переночувати. Хлопці випадково підслуховують розмову двох сусідів і, набравшись нахабства, друзі дзвонять у квартиру музиканта Сарафанова. Володя представляється: «Я — ваш син...», а хазяїн — людина наївна і добра, з відкритим серцем — вірить у цю брехню і щасливий, що знайшовся «старший син». Його персонаж смішний і зворушливий дивак. Все життя він пише музичну сюїту «Все люди — брати» , але далі першої сторінки ніяк не просунувся... Захопленість, з якою Сарафанов приймає хлопців у свою сім’ю, спочатку забавляє бешкетників, а потім приголомшує. І у Бусигіна прокидається совість. Йому соромно за свій вчинок, адже «дуже складно обманювати людину, яка вірить кожному твоєму слову»! Це кумедна і лірична історія про кохання та самотність, про необхідність кожної людини бути почутою та зрозумілою... У виставі грають актори: Олександр Клаунінг (Сарафанов), Дмитро Грицай (Васєнька), Олена Свірська (Ніна), Василь Кухарський (Бусигін), Артем Мяус (Сільва), Оксана Аніщенкова (Макарська) і Юрій Сак (Кудімов).


ВИСТАВКА ТИЖНЯ

«Істини вина» — з 18 листопада відкриття у Музеї Ханенків


ІЛЮСТРАЦІЮ НАДАНО ПРЕС-СЛУЖБОЮ МУЗЕЮ ХАНЕНКІВ

У залах європейської експозиції відкривається виставка «Істини вина у творах світового мистецтва з колекції Музею Ханенків». Цей вернісаж пропонує не лише побачити, але й осмислити суперечливі стосунки людини та алкоголю, які відображені у пам’ятках історії та мистецтва. В експозиції представлені 70 творів, які представляють широку панораму почуттів, переживань, ідей, норм і ритуалів, пов’язаних із алкоголем у різних цивілізаціях Європи та Азії. Більшість предметів — посуд для хмільних напоїв, створений у різних культурних традиціях світу. В цих яскраво-самобутніх свідченнях своїх епох відбилися переживання людей та їхні прагнення чуттєвих задоволень, щастя, досконалості, любові, приязні. Натомість, твори живопису, графіки та скульптури донесли до нас змістовні й образні свідчення про хмільну звичаї. У них митці привертали увагу суспільства, зокрема, й до зловживання алкоголем... Виставка буде експонуватися до 5 лютого.


КНИЖКА ТИЖНЯ

Біль, талант і пристрасть

У біографії видатної мексиканської художниці Фріди Кало відомий французький письменник і журналіст Жерар де Кортанз відкриває перед читачами світ шалених почуттів, непримиренних пристрастей, безкомпромісної богеми та політичних інтриг. Книжка «Фріда Кало. Безжальна врода» вийшла у видавництві «Нора-Друк». Переклад здійснив лауреат премії ім. М. Рильського та премії «Сковорода» Іван Рябчій. Фріда Кало була одна з головних персоналій мексиканської культури, поєднуючи стилі кубізму, символізму та сюрреалізму. Найбільше майстриня  прославилася своїми автопортретами. Все життя Фріда мала слабке здоров’я: страждала поліомієлітом із шести років, перенесла серйозну автомобільну аварію у підлітковому віці, після котрої їй довелося пройти чисельні операції. У 1929 р. вийшла заміж за художника Дієго Ріверу, захопилася комуністичними ідеями... Ця самобутня і ексцентрична мисткиня стала символом бунтівного емансипованого жіночого мистецтва для цілого світу. Ще за життя Фріди її виставки ставали головними подіями світського життя. На сторінках книжки Жерара де Кортанза постають яскраві образи найвідоміших митців Мексики, зокрема, її символи — Фріда Кало і Дієго Рівера. На обкладинці використано зображення картини Аліни Півненко «Фріда з папугами».

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати