Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

I таке буває

04 лютого, 00:00

У Німеччині з’явився могильний зв’язок

У Німеччині з небіжчиком віднині можна «поспілкуватися» по мобільному телефону. Кмітливий винахідник із німецького міста Оснабрюк в землі Нижня Саксонія запатентував своє дітище, назвавши його «телефон-ангел», і навіть продав уже три примірники за ціною 1,5 тисячі євро за штуку, повідомляє Корреспондент.net. Мобільний телефон у спеціальному контейнері розміром із коробку з-під взуття вміщують безпосередньо над труною на глибині 30 сантиметрів. Його основна відмінність від звичайного апарата — могутній акумулятор на 200 годин розмови або на рік у режимі очікування та гучномовець. «Люди, які хворі, не мають часу або живуть дуже далеко, щоб відвідати покійного, можуть тепер просто йому зателефонувати», — сказав винахідник, ім’я якого не називається. При цьому його анітрохи не бентежить, чи почує небіжчик звернені до нього слова. Головне, щоб родичі або близькі могли виговоритися, поспілкуватися з покійним віч-на-віч, вважає винахідник.

Скільки коштує «йогазм»

Легендарний бейсболіст Йоггі Берра подав позов проти телекомпанії TBS із вимогою виплатити йому 10 мільйонів доларів за завдання збитків його репутації. Він обвинувачує компанію в несанкціонованому використанні його імені в непристойній рекламі серіалу «Секс у великому місті», яку ретранслює кабельна мережа, повідомляє Lenta.ru. У позовній заяві йдеться, що після того як в автобусах і метро з’явилася нова реклама «Сексу у великому місті», ім’я баскетболіста почало асоціюватися з Самантою Джонс, «нерозбірливою у своїх сексуальних зв’язках» героїнею Кім Кетрелл, а це кидає тінь на «бездоганну репутацію» Берри. Як повідомив адвокат Йоггі Берра, TBS прибрала «непристойну рекламу» ще в серпні 2004 року, проте його клієнт вимагає, щоб суд випустив заборону на її використання в майбутньому та примусив виплатити йому п’ять мільйонів доларів за використання імені в комерційних цілях без згоди і таку саму суму за отримання прибутку від цих дій. У рекламі пропонувалося вибрати відповідь на запитання про значення слова «йогазм» із трьох варіантів: безглуздий жарт (що перекладається англійською як yo-yo trick); секс із Йоггі Беррою; те, що відбувається між Самантою та її викладачем йоги. Правильною є третя відповідь. Йоггі Берра, приймаючий гравець команди New York Yankees у 1946— 1963 рр., — один із найулюбленіших у США спортсменів.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати