Кіно без кінематографістів?
На студії ім. Довженка побували представники ділових кіл
«День» уже розповідав про святкування Дня українського кіно, який збігся цього року з 110-літнім ювілеєм Олександра Довженка. Один із заходів, приурочених до свята, — запрошення на Національну студію ім. О. Довженка представників ділових кіл, вітчизняних і зарубіжних, і дипкорпусу. Організували цю зустріч (або точніше сказати — вечірку) Європейська Бізнес Асоціація, Фонд розвитку українського кіно та кіностудія за спонсорської підтримки Міжнародного інституту менеджменту (МІМ-Київ). Мета зустрічі — привернути увагу до проблем українського кіно, але й при цьому продемонструвати потенційні можливості студії в період її «відновлення й оновлення», як не перестає наголошувати директор студії Віктор Приходько. А як доказ перераховує «здійснену роботу» за рік свого директорування: відремонтовані павільйони, закуплене сучасне якісне обладнання (звукостудія DOLBY SURROUND, нові камери, оптика й освітлювальна техніка), розроблена реконструкція тонувального павільйону, визначена стратегічна зовнішня політика студії — перехід на продюсерську систему. Тут же створено недержавний Фонд розвитку українського кіно, про який «День» також уже розповідав. Серед його програм — «Кіношкола», «Кінопроба» — можливість зняти короткометражний фільм будь-кому охочому, якщо бажання втілене в форму конкретної та цікавої ідеї, «Проект «Я» — створення експериментального кіно...
Утім, про ці плани Віктор Приходько сказав скоромовкою, запропонувавши гостям знайомитися зі студією та розважатися. Що вони й робили, одягаючись у костюми, які використовували в картині про Богдана Хмельницького (на фото), фотографувалися на фоні студійного реквізиту, пригощалися. Яким чином цей приємний час позначиться на розвитку кіно, зокрема на інвестуваннях в кінематограф, залишилося незрозуміло. Як і те, чому серед гостей не зустрівся жоден кінематографіст, окрім одних-двох посадових осіб. Хто власне зніматиме кіно на оновленій студії? Чи в неї якісь інші завдання?