“Конструкція”: метафізика в нашому житті
Георгій Потопальський, майстер секвенсорів і складних звукових побудов, стоїть за пультом весь у білому, включаючи кардинальський капелюх. До мікрофонів синхронно виходять двоє дівчат у білих перуках, чорних окулярах, чорних плащах і чорних черевиках. На спині в однієї написана популярна останнім часом абревіатура А. С. А. В. Все тріо з Києва і називається Maria & Magdalena feat. Gosh.
Те, що відбувається далі, сяє захопливою амбівалентністю. Співають тексти з популярної книги під назвою “Біблія”. Співають серйозно, жорстко, місцями навіть агресивно, музика тому сприяє: Георгій заряджає такі потужні біти, що стіни дрижать. На задньому плані спалахують хрести й анімовані мандали. Нагірна проповідь, десять заповідей, казні Єгипетські, повний пакет, все включене. Нам капець? Нас порятують? All Christians Are Boring? All Charlatans Are Beautiful? Насолоджуйся моментом!
Марія і Магдалена озвучують і протанцьовують передбачені першоджерелом накази, настанови і прокляття, щоб у фіналі, спалахнувши посмішками, заспівати “Пісню пісней”. Майбутнє – це не Апокаліпсис. Майбутнє – це жінка.
Ходити в “Модуль” після кожного фестивального дня – це продовжувати “Конструкцію”, бо то є приблизно одна й та сама публіка, атмосфера, та й репертуар. На вході в клуб мене перепиняє знайомий і попереджає:
- Сьогодні тут відбуваються страшні речі.
- Чому?
- Тому що сьогодні тут грають драм-енд-бейс. А ця музика славить Сатану.
З недовірою входжу в темну кімнату, де гучно й жваво звучать обіцяні жанром барабани й бас і відчайдушно танцює група молодих людей, викидаючи навсібіч ноги й руки. І точно: вже приблизно через 11 хвилин і 6 секунд низькі частоти складаються в переконливий чоловічий голос, який промовляє до мене:
- В ім’я Світлоносного Князя проливай кров невинних!
Ледь встигаю ретируватися в бар.
І вже нічого дивного не бачу в тому, що, повертаючись додому о першій ночі, уздріваю трьох юних мусульманок, які, не по погоді тепло вдягнені, бігають вгору й униз по проспекту Яворницького.
Хороший вечір.
Author
Дмитро ДесятерикРубрика
Культура