Коротко / КУЛЬТУРА
Де Ніро зніме два сіквели «Помилкової спокуси»
Роберт де Ніро налаштований зняти два сіквела своєї драми «Помилкова спокуса» про шпигунство у часи «холодної війни» між СРСР та США. Про це Де Ніро заявив на кінофестивалі в Карлових Варах, де йому було вручено почесний «Кришталевий глобус» за внесок у мистецтво кіно. Про це повідомляє newsru.com із посиланням на сomingsoon.net. Зі слів Де Ніро, один фільм стане продовженням історії Едварда Уїлсона, офіцера ЦРУ, головного героя «Помилкової спокуси». Дія другого сіквела відбуватиметься вже у 1989 році. Про що буде картина — Де Ніро не уточнив. У «Помилковій спокусі», яку зняв Де Ніро, він виконує одну з головних ролей. Крім нього, у фільмі зайняті Анджеліна Джолі та Метт Деймон.
Три малюнки Гойї продані на Christie’s за $7,9 млн.
Три нещодавно знайдені малюнки Франсиско Гойї продані на лондонському аукціоні Christie’s «Старі майстри і графіка XIX століття» за $7,9 мільйона (чотири мільйони фунтів стерлінгів). Найдорожчою з трьох лотів виявилася робота «Сходження», яку купили за $4,5 мільйона. Сумарна передаукціонна оцінка всіх трьох робіт становила $3,9 мільйона, повідомляється в прес-релізі Christie’s.
Ці малюнки Гойї востаннє попадали в поле зору експертів у 1877 роцi, коли їх бачили на аукціоні в Парижі. Далі їхні сліди були загублені, і знову вони були виявлені в приватній колекції у Швейцарії. Їхні власники не знали, як і коли малюнки потрапили до сім’ї. Роботи були ідеально збережені: їх ніколи не виставляли й тримали в темряві, без рам.
Рекордний лот — «Сходження» — походить з альбому Гойї «Відьми та жінки» (1819—1823 рр.), два інших — «Констебль Лампінос усередині мертвого коня» і «Покаяння» були частиною альбому «Образи Іспанії», майже цілком присвяченого селянському повстанню в Сарагосі XVIII століття.
Подвійна зірка Наталій Герасименко
Учасниці виставки, що відкрилася в галереї «Ірена», — повні тезки, дві Наталії Герасименко, тільки одна з них — живописець, а друга — графік. Техніка виконання, проте, — справа другорядна. Кожна з Наталій Герасименко сама по собі — широкий всесвіт, «внутрішні» окремі «сузір’я», якi часом разюче відрізняються одне від одного.
Наталія Герасименко-живописець — автор бурно-фентезійних, трохи з присмаком античності «Тріумфу» й «Поєдинку», але також і витончено-іронічних «Танцю любові на богомолові» і «Побачення». А ще є виконані в кращих традиціях старої школи розкішні букети троянд («Троянди в ранковому світлі», «Жовті троянди») і — також начебто про троянди — тиха «Фреска».
Наталія Герасименко-графік майстерно і охоче фантазує на теми народного мистецтва, причому йдеться не стільки про якісну стилізацію, скільки про щиру й захоплюючу гру (ілюстрації до «Коника-горбоконика», серії «Мисливці» та «Риби»). Однак для художниці це аж ніяк не єдиний шлях, свідчення чому — «Атлантида», що поєднує нонсенс і притчу, повiдомляє Оксана ЛАМОНОВА.
Випуск газети №:
№119, (2008)Рубрика
Культура