Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Коротко / КУЛЬТУРА

15 березня, 00:00

Дух танцю та... Iнтернет

У концерт-холі «Алегро» (Київ) відбувся гала-концерт VI Всеукраїнського фестивалю трайбл-культури, організований Українською федерацією танців (УФТ) і Співдружністю трайбл-професіоналів. На одній сцені свою майстерність продемонстрували танцівники України, Білорусі й Росії, показавши різноманітність хореографічного, тематичного й театрального передання духу танцю, зануривши глядачів до містерії трайблу. Нашу країну представляли: Українська федерація танців і Школа трайбл-культури, а також Співдружність трайбл-професіоналів. Виступили танцюристи з Києва, Харкова, Полтави, Одеси, Мінська й Курська, представивши постановки в різноманітних стилях: АТС, класичний трайбл-ф’южн, трайбл-бурлеск, дарк-ф’южн і трайбл з елементами хіп-хопу. «Етнічним» напрямом порадували глядачів колективи Школи трайбл-культури УФТ — балканський і слов’янський трайбл, а також індіан-ф’южн. «Сьогодні завдяки нашим зусиллям виросло ціле покоління трайбл- інструкторів, які вже організовують власні заходи трайбл, але фестиваль залишається тим місцем, куди ми збираємося щороку, щоб побути разом», — розповіла Наталія МОГОЛІВЕЦЬ, президент Української федерації танців та організатор Усеукраїнського фестивалю трайбл-культури. «Цього року, бажаючи об’єднати танцівниць в один танець, було придумано створення спільного танцю. Танець розучували за Інтернетом і вперше його танцювали всі учасники вже на сцені, зустрівшись у Києві. Це наймасштабніший номер за кількістю учасників, який покликаний показати, що відстань — не перешкода для дружнього спілкування мовою танцю! Ось таким стало символічне завершення нашого фестивалю», — розповіла Галина ВОРОБЙОВА, співорганізатор фестивалю, президент Співдружності трайбл-професіоналів України, повідомляє Аліса АНТОНЕНКО.

Мюзикл про... шпигунський скандал

Видатний британський композитор Ендрю Ллойд Веббер має намір написати свій наступний мюзикл про «справу Проф’юмо» — шпигунський скандал 50-річної давності, в якому був замішаний гаданий працівник радянської розвідки, повідомляє ІТАР-ТАРС із посиланням на британські ЗМІ. Сам композитор розповів, що головним героєм нового мюзиклу стане великосвітський звідник Стівен Ворд, який 1961 року познайомив міністра оборони Великобританії Джона Проф’юмо з фотомоделлю Крістін Кілер, яка стала його коханкою. Цей роман став причиною гучного скандалу і, врешті-решт, відставки міністра оборони 1963 року. Серед коханців Крістін був також радянський військово-морський аташе Євген Іванов, якого британська контррозвідка MI-5 підозрювала в приналежності до спецслужб. Контррозвідники вели розробку Іванова, сподіваючись схилити його до співпраці. Іванова познайомив із дівчиною англійський лікар-остеопат (мануальний терапевт) Стівен Ворд — та ж сама людина, яка раніше познайомила Крістін і Проф’юмо. Роман міністра та дівчини легкої поведінки тривав недовго — Проф’юмо порвав зі своєю коханкою після бесіди з представником MI-5. Проте скандал вибухнув два роки опісля, коли торговець наркотиками Джоні Еджком, у якого також був роман із Крістін, вистрілив із пістолета в двері помешкання доктора Стівена Ворда, де в цей час ховалася дівчина, і був заарештований... Проте Ендрю Ллойд Веббер вирішив зробити героєм свого нового мюзиклу не міністра, не радянського розвідника і не фатальну красуню, а великосвітського звідника доктора Стівена Ворда. Він був звинувачений у отриманні доходів «аморальним шляхом», тобто в сутенерстві. Проте не дожив до вироку, оскільки наклав на себе руки в останній день суду, прийнявши смертельну дозу снодійного. «Зараз я шукаю сюжет, і, мені здається, я знайшов його, — заявив журналістам Ендрю Ллойд Веббер. — Таку річ обов’язково потрібно спробувати. Фігура Стівена Ворда мене по-справжньому заінтригувала, це фантастично цікавий персонаж. Це була найпопулярніша людина в Лондоні, а наприкінці він став абсолютно ніким — після суду і всього, що з ним сталося. Гадаю, що його просто зробили козлом відбувайлом», — сказав композитор. Останнім твором Ендрю Ллойда Веббера став мюзикл «Чарівник із країни Оз». Він базується на знаменитому голлівудському фільмі, знятому за казкою Баума 1939 року. В основу вистави покладено поєднання класичних музичних тем із фільму та оригінальної музики, написаної Веббером.

Метрополітен-Опера відкриє сезон прем’єрою з Ганною Нетребко

У новому сезоні 2012 — 2013 року Метрополітен-Опера представить сім нових постановок, із яких дві, — прем’єри самого театру. Про плани опери на наступний сезон можна познайомитися на сайті metoperafamily.org. Сезон 2012 — 2013 відкриється 24 вересня прем’єрою опери Доніцетті «Любовний напій», де головну партію — Адіни — виконає знамените сопрано Ганна Нетребко. Постановкою опери займається американський режисер Барлетт Шер, лауреат премії «Тоні», яку він здобув за постановку на Бродвеї мюзиклу «Південь Тихого океану» (2008). На прем’єрі оркестр гратиме під орудою італійського диригента Мауріціо Беніні. Окрім того, наступного сезону нью-йоркська опера представить прем’єру «Бурі» британського композитора Томаса Адеса, поставлену Робером Лепажем за однойменною п’єсою Шекспіра. Метрополітен-Опера також збирається відсвяткувати 200-річний ювілей Джузеппе Верді новою постановкою «Балу-маскараду». Серед нових постановок також «Парсифаль» Вагнера, «Ріголетто» Верді та «Юлій Цезар у Єгипті» Генделя. Lenta.ru нагадує, що дебют Ганни Нетребко на сцені Метрополітен-Опера відбувся 2002 року, — вона виконала партію Наташі Ростової в опері Прокоф’єва «Війна і мир». 2011 року Нетребко також відкривала сезон Метрополітен-Опера, який почався з прем’єри «Анна Болейн» Гаетано Доніцетті.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати