Маркес у... Національній опереті
29 січня у Києві відбудеться прем’єра моновистави «Любовний монолог...»
Постановку за мотивами п’єси «Любовна одповідь чоловікові, який сидить у кріслі» Габріеля Гарсії Маркеса на музику Астора П’яццолли здійснює Богдан Струтинський. Моновистава — незвичний формат для театру та оперети.
— Ми ризикуємо, але саме завдяки цьому ми розвиваємося. Бо моновистава — це вищий пілотаж акторської майстерності, і тут не сховаєшся ні за співом, ні за балетом, — відзначає режисер Богдан СТРУТИНСЬКИЙ.
Нині роль головної героїні Грасіели репетирують провідні солістки Оперети Ася Середа-Голдун та Ірина Беспалова-Примак.
— Ця робота дещо незвична для нас. Разом з тим, дуже приємно, що можна спробувати себе в новому амплуа і драматичній грі. В образі Грасіели Маркес поєднав усіх своїх коханих жінок і зробив з неї свою Галатею, — вважає Ірина БЕСПАЛОВА-ПРИМАК.
Зі сцени звучатиме монолог жінки про її сімейне життя з чоловіком впродовж 25 років. Постановка, як візит до психолога — ніби все на долоні, але неможливо передбачити, яка таємниця відкриється наступної миті...
ФОТО АНАТОЛІЯ ФЕДОРЦІВА
— У п’єсі є чудова фраза, яку я вважаю ключовою: «Це неправда, що щастя — лише одна мить, і ти цю мить не усвідомиш, доки вона не закінчиться. Щастя триває, доки живе любов. А з любов’ю і смерть прекрасна!» — стверджує Ася СЕРЕДА-ГОЛДУН.
У виставі оркестрова яма слугуватиме другою сценою для головної героїні. Чуттєвості виставі нададуть композиції П’яццолли, а також латиноамериканські, французькі мелодії у виконанні ансамблю. Музику аргентинського композитора в «Любовному монолозі...» диригент Сергій Дідок називає «влучанням у десятку», бо вона розкриває емоції героїні.
Випуск газети №:
№12, (2016)Рубрика
Культура