Більше контролю
Менеджмент Facebook змінить підхід до політичної реклами через скандал з РосієюГоловний технічний директор соціальної мережі Facebook Майк Шрепфер повідомив, що компанія має намір внести зміни в механізм публікації політичної реклами перед виборами губернаторів і в Конгрес США, які відбудуться восени 2018 року, повідомляє Reuters.
Таке рішення ухвалили через скандал з російським втручанням у президентські вибори в США за допомогою соціальної мережі.
Шрепфер додав, що користувачі побачать «регулярні оновлення і зміни», але підкреслив, що вводити їх буде непросто, тому що Facebook не хоче задушити «законну мову» і через обсяг матеріалу у найбільшій в світі соцмережі. «Ми багато інвестуємо в технічні рішення, тому що працюємо в безпрецедентних масштабах», — сказав головний технічній директор.
Відзначається, що компанія також планує взяти на роботу тисячу людей для перевірки рекламних оголошень на їх відповідність умовам соцмережі.
Нагадаємо, що у вересні засновник Facebook Марк Цукерберг виявив докази втручання Росії в президентські вибори в США. Тіньова російська компанія, так звана «ферма тролів», відома своєю прокремлівської пропагандою, скуповувала і поширювала політичну рекламу під час президентської кампанії в США. Нині у США спецпрокурор Роберт Мюллер займається розслідуванням спроб втручання Росії в американські вибори 2016 року і того, чи мала зв’язки команда нинішнього президента США з Кремлем.