Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Більше контролю

Менеджмент Facebook змінить підхід до політичної реклами через скандал з Росією
13 жовтня, 11:25
ФОТО РЕЙТЕР

Головний технічний директор соціальної мережі Facebook Майк Шрепфер повідомив, що компанія має намір внести зміни в механізм публікації політичної реклами перед виборами губернаторів і в Конгрес США, які відбудуться восени 2018 року, повідомляє Reuters.

Таке рішення ухвалили через скандал з російським втручанням у президентські вибори в США за допомогою соціальної мережі.

Шрепфер додав, що користувачі побачать «регулярні оновлення і зміни», але підкреслив, що вводити їх буде непросто, тому що Facebook не хоче задушити «законну мову» і через обсяг матеріалу у найбільшій в світі соцмережі. «Ми багато інвестуємо в технічні рішення, тому що працюємо в безпрецедентних масштабах», — сказав головний технічній директор.

Відзначається, що компанія також планує взяти на роботу тисячу людей для перевірки рекламних оголошень на їх відповідність умовам соцмережі.

Нагадаємо, що у вересні засновник Facebook Марк Цукерберг виявив докази втручання Росії в президентські вибори в США. Тіньова російська компанія, так звана «ферма тролів», відома своєю прокремлівської пропагандою, скуповувала і поширювала політичну рекламу під час президентської кампанії в США. Нині у США спецпрокурор Роберт Мюллер займається розслідуванням спроб втручання Росії в американські вибори 2016 року і того, чи мала зв’язки команда нинішнього президента США з Кремлем.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати