Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

«І ЕТО IЩО НЕ ВСЄ»

25 вересня, 00:00

У мовному просторі України в наші дні щосили орудує суржик. Втім, чи тільки в мовному? А що, в політиці, економіці, нашому побуті — не та ж подвійність абсурду, половинчастість рішень і невизначеність у цілях і планах? Строго кажучи, це не тільки репертуарний хіт гумористів, але й характер загальної ситуації в країні. Звідси, напевно, та всенародна любов, яку здобули «Кролики», Вірка і, звичайно ж, милі потвори, безсмертні Довгоносики.

Прес-конференція, присвячена виходу телепрограми «Хіт-фабрика» на радіо «Довіра», перетворилася на святкування дня народження (три роки!) Шарика та Шпикуляка. Тому офіційне повідомлення про розширення спектру творчих можливостей стало творчою акцією з тортами, лимонадом і автографами.

Автор «радіофікації» — директор «Довіри» Сергій Сай-Боднар, а дійові особи проекту — Сергій Голубовський (рекламіст «Про-ТБ») і Валентин Опальов (голова «Про-ТБ») плюс іменинники — Віктор Андрієнко та Костянтин Генн. Корифеїв суржика вітали та вшановували як «ревнителі мови», так і «російськомовні», і що радує: між обома сторонами сама собою склалася «тепла атмосхвера доверія».

На запитання «Дня»: «Як така кількість «потвор» вплине на ефір?» Шпикуляк бадьоро відповів: «У кожній бочці дьогтю має бути хоча б одна ложка меду». А щодо можливості появи довгоносої газети, Шарик відбувся жартом: «Їх випускають уже за нас. Подивіться в кіосках».

№183 25.09.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати