Перейти до основного вмісту

«Не робитимемо ТОП-рейтингів – у нашому проекті всі рівні»

В інтернеті з’явився новий журнал про успішних українців
03 жовтня, 17:21

«Нам набридло чути про українців як про жертв і страждальців. Ми нагадуємо собі і світу, що українець – успішний, креативний, відповідальний і оптимістичний. Ми хочемо знайомитися із такими людьми, набиратися натхнення і поширювати його. Ми хочемо говорити про непересічних українців: їхні історії, життєві принципи, правила, які вони порушили, та правила, яких вони не порушать ніколи». Це – анонс нового інтернет-журналу «The Ukrainians». Створили його троє молодих стартаперів: соціолог Тарас Прокопишин, колишній радіожурналіст та громадський активіст Володимир Бєглов та тележурналістка Інна Березніцька. Поки що на сторінці проекту 22 інтерв’ю і одне збірна історія про ровесників незалежної України. Серед інших такі відомі персони як Богдан Гаврилишин, Валентин Сильвестров, Павло Шеремета, Роман Віктюк та інші.

Організатори заявляють, що мета проекту – познайомити світ з українцями. Показати осіб різного віку, поглядів і вподобань. Людей, які творять Україну в Україні та поза її межами. Це – один із тих рідкісних випадків, коли критерієм при виборі персон стають не гроші, суспільний статус, впливовість чи приналежність до тих чи інших політичних сил, а цінності. Слово, майже забуте в контексті усталених списків «успішних українців». Як зазначає команда «The Ukrainians», вони обирають українців, з яких беруть приклад і які мають хороший імідж у професійних й особистих середовищах. Людей, які творять добрі справи і нові позитивні сенси. Лідерів, які беруть відповідальність не лише за себе, а й за оточуючих. Загалом, слово «відповідальність» – чи не найбільш вживане серед організаторів проекту. Такий собі сигнал того, якою повинна бути ключова риса нового українського суспільства.

«Важко поки узагальнювати, вимальовувати спільні риси успішних українців, оскільки ще мало текстів. Але вже окреслюється розуміння успіху як чогось нематеріального і важливість громадянської суб’єктності героїв – вони проявляють проактивність та беруть відповідальність за себе і за інших, - коментує «Дню» один із організаторів проекту The Ukrainians, соціолог Тарас ПРОКОПИШИН. – Питання популярності не має значення. Йдеться про інші, характеристики – чесність, гідність тощо. Не плануємо робити якихось ТОП-рейтингів. Ми наголошуємо на тому, що у нашому проекті всі рівні, бо кожен робить добрі справи і показує правильний приклад на своєму рівні і у своїй сфері діяльності. Інколи вчинки простого пенсіонера можуть бути не менш значними, аніж міністерські дії. Щодо політики, то вважаємо цю сферу доволі дискредитованою, але інтерв’ю у політиків братимемо. Врешті це також і наше завдання змінювати цей стереотип, бо не усі в політиці однакові. Зараз у Парламент балотується багато молодих людей із новими, не совковими цінностями. Будемо із ними спілкуватися».

Поки що «The Ukrainians» публікує тексти лише однією мовою – українською. Цільова аудиторія журналу – україномовна молодь 18-35 років, про що свідчить і стиль дизайну сайту – мультимедіа, широкі фото, паралакс. Творці проекту не виключають, що з часом може з’явитися і англійська версія сайту. Також у коментарі «Дню» Тарас Прокопишин зазначив, що команда роздумує і над друкованим варіантом, але це питання часу і ресурсів.

 

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати