НОВИНИ
![](/sites/default/files/main/openpublish_article/20100226/434-18-3_0.jpg)
Пісню для «Євробачення» оберуть 6 березня
6 березня о 19.00 у прямому ефірі Першого Національного телеканалу відбудеться національний відбір пісні, з якою Василь Лазарович представлятиме Україну на Міжнародному пісенному конкурсі Євробачення-2010. Про це повідомляє прес-служба Першого Національного. Василь Лазарович виконає шість пісень, одну з яких інтерактивним голосуванням та голосуванням журі буде обрано для виступу співака на конкурсі Євробачення-2010. У разі, якщо декілька пісень наберуть однакову кількість балів, переможе та пісня, за яку проголосує більшість журі. Василь виконуватиме пісні, запропоновані українськими та іноземними композиторами.
Окрім Василя Лазаровича, виступлять також українські зірки та інші конкурсанти Міжнародного пісенного конкурсу Євробачення-2010. Очікується приїзд представника Болгарії Міро.
«Ми запросили абсолютно всіх уже відомих представників Євробачення-2010, які матимуть змогу презентувати свої пісні українській публіці», — зазначила Олена Загороднюк, директор творчого об’єднання музичних і розважальних програм НТКУ.
Держкомтелерадіо відзначив ЗМІ за увагу до книги. «День» — серед них
На конкурсі Держкомтелерадіо, що відзначає найкращі публікації про українську книгу в друкованих та електронних ЗМІ, «День» відзначено почесною грамотою — «за серію літературних рецензій на книги відомих письменників, істориків, мистецтвознавців». Про це стало відомо із заяви інформаційної служби комітету.
У 2007 році, оголошеному указом Президента України Роком української книги, Держкомтелерадіо започаткував проведення конкурсу на краще представлення в ЗМІ української книги. Конкурс проводиться в трьох номінаціях: газетна (журнальна) публікація, радіо- та телепередача. Цього року в конкурсі взяли участь центральні та регіональні державні ЗМІ (які представили на розгляд 13 телепередач та 20 радіопередач), а також дитячий журнал «Барвінок», газета «День», журнал «Книголюб».
Переможцем серед друкованих видань став «Барвінок», серед радіопередач — Полтавська обласна державна телерадіокомпанія «Лтава», а серед телепередач — «Олександр Довженко. Загибель богів» і «Голоси» Державної телерадіокомпанії «Всесвітня служба «Українське телебачення та радіомовлення».
Почесними грамотами, окрім газети «День», Держкомтелерадіо відзначив також Криворізьке міське державне об’єднання телебачення і радіомовлення, а також редакцію програми «Книга.ua», що виходила на Першому Національному.
Плюс один загальнонаціональний
Компанія «Українська Медійна Група» бізнесмена Бориса Фуксмана, екс-співзасновника телеканала «1+1», має намір вивести на телевізійний ринок новий ефірний загальнонаціональний канал, повідомляє газета «Дело».
Попередньо канал отримав назву «РТУ» («Радіо Телебачення України»). Це буде канал загального інтересу. Він транслюватиме передачі власного виробництва, документальні та художні фільми, дитячі програми та спорт.
«У нас достатньо коштів для того, щоб створити новий якісний канал. Робити це будуть люди, які свого часу створювали «1+1». Обсяг інвестицій у проект залежатиме від кількості отриманих частот і зони покриття. Але орієнтовний обсяг первинних інвестицій може скласти до млн.», — повідомив Борис Фуксман. За його словами, у створення каналу вкладатимуться власні кошти «Української Медійної Групи». Проте Борис Фуксман не виключив, що в найближчій перспективі до реалізації проекту залучатимуться й інші інвестори. Зокрема, Олександр Роднянський.
Планувалося, що канал почне мовлення вже цього року, проте Борис Фуксман зіштовхнувся з несподіваними труднощами. Істотною перешкодою для реалізації проекту є відсутність в інвестора ефірних частот.
У той же час, як стверджують експерти, новому телеканалу буде непросто закріпитися на ринку. Обраний формат — телеканал загального інтересу — є досить поширеним в Україні (телеканали «Інтер», «1+1», ICTV, «К1»). І для успіху телеканалу потрібно буде запропонувати глядачеві абсолютно новий оригінальний продукт.
«Чорні списки»
Нове явище останньої виборчої кампанії — поява «чорних списків» журналістів, яких не запрошували до публічних дискусій з лідерами перегонів. Це відзначив Олег Рибачук, директор Євроатлантичного університету, глава наглядової ради Фундації «Суспільність», керівник кампанії «Новий громадянин» під час круглого столу «Українські медіа: вибори 2010 та життя після них», організованого Інститутом масової інформації в агенції «Укрінформ», повідомляє «Телекритика».
Модератор зустрічі, директор Інституту масової інформації Вікторія Сюмар також назвала кілька негативних тенденцій, що стали помітними у роботі ЗМІ під час виборів. Йдеться, зокрема, про виразно «інструментальний» характер українських ЗМІ, роздробленість журналістської спільноти, монополізацію левової частки медіа-маси в руках кількох олігархів.
Тарас Петрів, президент Фундації «Суспільність», голова Нацкомісії з утвердження свободи слова при президентові України, заявив, що, хоча стан свободи слова в Україні значно покращився порівняно з минулими виборами президента, проте політики все ж «розбещували» пресу і схиляли її до ретрансляції власних меседжів.
Випуск газети №:
№34, (2010)Рубрика
Медіа