Про що повідала краватка Президента?
Коли на трьох загально-національних телеканалах одночасно Леонід Данилович з’явився, щоб привітати народ України з Новим роком у нас аж мороз по шкірі пішов. У Президента краватка, або ж «общепонятний галстук» збився набік. Жах!
Біля екранів ніхто не слухав побажання! Усі міркували: що означає зміщення краватки?
Більшість чоловічого електорату країни, що була вже під мухою, сказала, що перша особа вже прийняла на груди грамів із «надцять» для розминки і хоробрості — от і з’їхала краватка. Чиновники запевняли, що достеменно знають: в його оточенні — боягузливі підлабузники. Не знайшлося жодного підказати, що краватка з’їхала. Але найбільше вирували політики. Ліві доводили: Президент натякнув, що підіграє правим, бо по відношенню до нього краватка з’їхала вправо. Праві ж заперечували, що, з позиції українського народу, який сидить біля екранів, краватка поповзла вліво. Найгірше почувалися центристи. Краватка зайвий раз довела їм, що Президент уже не з ними.
...Після привітання телевізійники миттю кинули в наступ найдорожче — рекламу. Правду кажуть у нашому народі: як рік зустрінеш, так його і проживеш. Що ж нам пообіцяли в рекламі?
Перше: зближення з Росією напередодні виборів, бо саме «Інтер» першим на кілька секунд дав свою рекламу в новому році та втер усім носа, не вдаючись до протизастудних засобів.
Друге: менше пити не будемо, хоча й на більше може не вистачити. Алкогольна реклама врізала, що аж світ перед очима поплив. А щоб після оковитої, бува, не осоромилися, наступного року нам обіцяють поголовне забезпечення памперсами. Хоча ми вже повнокровна космічна держава, 1999-го, завдяки рекламі, станемо повністю літаючою країною: крилець вистачить усім.
Узагалі-то реклама після вітання гріла, як дідморозівські подарунки: жуйки без карієсу, аромат без кави, а від болю в м’язах і суглобах — синхрофазотрон для повної розкрутки.
Проте найкраще пройшло привітання з рекламою, яку начитував спікер Олександр Ткаченко: о 21-й по «Інтеру» і о 1-й по УТ-1. На жаль, кляті телевізійники так погано озвучили, що було не зрозуміло, чого ж нам бажав глава парламенту: обнадійливих «слив» чи «слів». Більшість народу України схиляється до першого, адже Олександр Миколайович із 1985-го був міністром сільського господарства. Отже, хоч одна людина не на словах, а на ділі піклується про садівництво.
«Зіркове шоу» після реклами на УТ-1 показало, як і попереджали спеціалісти в галузі харчування, що зірок естради із зірками телеефіру змішувати не слід. Під час і після вживання такої страви — не до сміху. Може, рекламу дати, що український телеефір шукає кухаря-сценариста, який би склав пристойне меню?
І, нарешті, велика подяка телевізійникам усіх каналів! Якби не вони, то чи заснув би я о 1.15 після такого виснажливого року? Тому й вагаюся: чи правда все це, чи лише мені наснилося?