Примирення та очищення
Вночі з 23 на 24 листопада о 01:05 на телеканалі «1+1» дивіться програму «Арґумент-кіно» та фільм американського режисера Джонатана Деме «Рейчел, виходить заміж»
Драма американського режисера Джонатана Деме «Рейчел, виходить заміж» – стрічка того самого постановника, що прославився – передусім – завдяки двом своїм знаковим фільмам – «Мовчанню ягнят» і «Філадельфії»,
Сюжет картини веде про те, що життя колись успішної фотомоделі Кім не складається – тривалий час вона проводить у реабілітаційних центрах. Але, зрештою, робить відчайдушну спробу щось та змінти у своїй долі – Кім вирушає на весілля до сестри Рейчел, вона прагне налагодити стосунки з родиною, прагне душевної рівноваги...
Варто зауважити, що первісна назва фільму – і вона йому, одверто кажучи, більше підходить, бо влучніша, образніша – «Танці з Шивою».
Річ у тому, що головна героїня стрічки, вже згадана Кім, від 16 років має серйозну наркотичну залежність. А нещастя з її братом, у якому Кім завше винила себе, взагалі вибило дівчину з нормальної життєвої колії. Далі – більше... І Кім замкнулася у свєму травмованому внутрішньому світі та почала уявляти себе Шивою – тим створінням, яке руйнує усе навколо себе.
Екранний образ Кім – одна з найкращих ролей американської актриси Ан Гатувей. І, певне, це її перша роль, якою акторка змогла потужно проявити свої правдиві драматичні таланти. Не дарма після прем’єри картини Ан Гатувей назвала цю роль найскладнішою у своїй кар’єрі.
Торік Гатувей отримала «Оскара» за найкращу жіночу роль – власне, за роль Фонтін у британському драматичному кіномюзиклі режисера Тома Гупера «Знедолені», за сюжетом Віктора Гюґо. Ну а роль Кім була її першою номінацією на заповітну статуетку, а також на «Золотого глобуса»
Загалом бо стрічка Деме, сюжет про творчість якого демонструватиметься в програмі, має аж 36 престижних відзнак і ще 35 номінацій на різні нагороди та премії.
Джонатан Деме дарує нам фільм про завше непрості стосунки в родині, а також про гірке почуття вини, про душевні людські муки та, зрештою, про велику силу любові, яка здатна спричинити до примирення та очищення.
Зрештою, ця кінокартина, при перегляді якої – завдяки певній стилістиці фільмування – часом може виникати відчуття, що дивишся чиюсь сімейну хроніку, насправді показує через драму родинну драму суспільну.
І цей фільм, що той оголений нерв – зовнішня непоспішність приховує справжню бурю емоцій!
Author
Володимир ВойтенкоРубрика
Медіа