Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Реклама: зворотний відлік

24 лютого, 00:00

Парламентський комітет із питань свободи слова й інформації рекомендував ВР України прийняти доповнення до Закону «Про рекламу», що стосуються обов’язкового показу таймерів зворотного відліку часу в момент демонстрації рекламних роликів, повідомляє www.admarket.ru з посиланням ІА Regnum.

На думку авторів законопроекту, безперервне інформування телеглядачів про загальну тривалість реклами та залишок часу, відведеного на неї, допоможе «вберегти здоров’я телеглядачів від зайвих нервових напружень».

«Пропозиція щодо безперервного інформування телеглядачів про загальну тривалість реклами та залишок часу, відведеного на неї, шляхом застосування таймерів зворотного відліку рекламного часу заслуговує на увагу. Несподіване переривання телепрограми, на перегляд якої налаштований глядач, раптовим включенням реклами створює певні незручності для споживачів телепередач, викликає психічні навантаження та нервове напруження, а також негативно впливає на стан їхнього здоров’я, нерідко призводячи до різних захворювань, у тому числі — серцевих нападів, стресів тощо.

На наш погляд, прийняття запропонованого законопроекту створить належні умови для користувачів рекламою», — йдеться в підсумковій записці Головного наукового-експертного управління.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати