Шлях, довжиною десять років
Facebook зареєструвався у КитаїСоціальна мережа Facebook, після десятиліття зусиль, зареєструвала в китайському місті Ханчжоу дочірнє підприємство і таким чином отримала в країні офіційний статус, повідомляє The New York Times. У Facebook зазначили, що профінансували нове підприємство на 30 млн доларів і хочуть використати його для співпраці з китайськими розробниками. Втім для того, щоб запустити в Китаї мобільний додаток, соцмережі доведеться отримати окрему ліцензію. Facebook, а також його сервіс обміну фото Instagram і месенджер WhatsApp є нині заблокованими в Китаї. Керівна Комуністична партія вважає всі соцмережі, які не контролюються нею, потенційно дестабілізуючими, пише NYT. Населенню не дозволяють користуватися такими сайтами спеціальні інтернет-фільтри. Проте деякі компанії, наприклад, LinkedIn, добровільно цензурують свій контент для того, щоб працювати в Китаї.
Випуск газети №:
№132-133, (2018)Рубрика
Медіа