ЦИТАТА «Дня»
Андрій КУЛИКОВ, ведучий програми «Свобода слова» на «ICTV»:
«У питанні програмного розподілу є приклад ВВС1 і ВВС2 у Великій Британії. На першому — програми для широкої аудиторії, з обхватом 15 мільйонів і більше, на другому — програми культурологічні, історичні, з аудиторією до 6 млн. Крім того, до ліцензії каналу вноситься «суспільне доручення»: розповідати про закордонне життя, про молодь тощо. Тож здійснюється державне регулювання. У нас же справжнього регулювання на підставі аналізу ринку немає. Суспільне ТБ могло б забрати на себе деякі програми, а комерційні канали таким чином отримали б більше засобів на створення продукту, що приносить їм прибуток. І в результаті частково або повністю фінансували б суспільне ТБ, що подарувало їм таке «розвантаження»... Не вистачає історичних, етнографічних програм про подорожі та інші країни. Не вистачає серіалів власного виробництва... Остерігаються зачіпати суперечливі теми. Немає звички і вміння глибоко аналізувати матеріал... Справа ще і в невпевненості у власних силах. Більше сподіваються на успіх у вже перевірених форматах».
Гелен ТОМАС, вашингтонський політичний журналіст:
«Я вважаю, чимало президентів не те що бояться мене, але не люблять відповідати на мої запитання. Але я відчуваю, що представляю американців, у яких немає можливості поставити запитання президенту... Нелегко поставити запитання, яке зіпсує людині настрій чи розізлить її, але я відчуваю, що можливість запитати президента — це привілей, яким не можна нехтувати».
Лариса ЦОДИКОВА, телережисер на Першому Національному:
«Мені довелось навіть знімати перший рекламний ролик, що вийшов на українському телебаченні. Зараз мені складно пригадати рік виходу. Пам’ятаю, що робили рекламу солодощів. За сценарієм було декілька планів, ми знімали в кафе й на дитячому майданчику. Головними героями ролика були дівчинка та величезний кіт. Котом був артист Валентин Макаров, він працював на студії документальних фільмів. А дівчинку грала дочка нашої молодої ведучої Тамари Щербатюк. Я на цьому проекті працювала режисером. Уже пізніше, у 80-х роках, у нас був створений окремий відділ зйомок реклами».
Випуск газети №:
№34, (2010)Рубрика
Медіа