TV-ДАЙДЖЕСТ

«Інтер» покаже документальний фільм на знак пам’яті про Андрія Краско
Фільм «А. Краско. Несхожий на артиста», детально розповість про нелегку долю Андрія Краско — від початку життєвого та творчого шляху до трагічної смерті у самому розквіті таланту. Знявшись у 1980-х роках у кількох епізодичних ролях, більшу частину часу Краско залишався незатребуваним і змушений був заробляти на життя у різний спосіб: шив джинси в кооперативі, продавав книжки, працював шофером на «Ленфільмі» й навіть різноробом на кладовищі — відливав бетонні форми для квітників. Режисер одного із небагатьох фільмів, куди Краско запрошували на проби, кричав на асистента: «Кого ви до мене привели? Він же зовсім не схожий на артиста!»
Лише з 1998 року, завдяки режисеру Дмитру Свєтозарову, який запросив Краско на одну з ключових ролей у телесеріалі «Агент національної безпеки», починається стрімке сходження актора на кіношний олімп. Від жодної із пропозицій він не відмовлявся — давалося взнаки безгрошів’я. «Для мене головне — робота. Немає роботи — немає життя, не зрозуміло, чим займатися», — часто повторював артист. Цим щодуху користувалися кінопродюсери, нещадно експлуатуючи акторський талант Краско. У певний момент хворе серце смертельно втомленої людини не витримало: 5 липня 2006 року Андрій Краско помер від серцевого нападу на знімальному майданчику серіалу «Ліквідація» в Одесі.
Роботу над фільмом А. Краско «Несхожий на артиста» було розпочато ще за життя актора. Через жорсткий робочий графік Андрію було неймовірно складно викроїти час для інтерв’ю — воно записувалося буквально за лічені дні до його відходу з цього світу. Тому багато речей в одкровеннях артиста сьогодні звучать як пророцтво...
Детектор брехні в ефірі
Радник Київського міського голови з питань свободи слова Казбек Бектурсунов сьогодні заявив, що телеканал «Київ» готовий забезпечити процедуру проходження перевірки на детекторі брехні у прямому ефірі всім політикам і публічним людям, незалежно від їхньої політичної приналежності.
Як повідомила ЛІГА Бізнес-Інформ, цитуючи слова пана Бектурсунова, ініціатива київського мера Леоніда Черновецького стосовно загальної перевірки його й лідера «Народної самооборони» Юрія Луценка на детекторі брехні знайшла підтримку у журналістських колах. «До мене звертаються журналісти провідних телеканалів і друкарських ЗМІ з проханням довести цю справу до кінця. Ми готові надати право самим журналістам обрати спеціалістів-поліграфів, які забезпечили б максимально прозоре проведення такої експертизи», — заявив Казбек Бектурсунов.
Він також наголосив, що всі бажаючі працівники будь- яких видань і телеканалів зможуть ознайомитися з роботою детектора брехні, а також пройти попереднє пробне тестування, щоб пересвідчитися у прозорості експерименту.
«Ми надамо можливість усім журналістам усіх ЗМІ поставити запитання й Луценку, й Черновецькому. Ми доб’ємося того, щоб це були конкретні, а не риторичні запитання. І ми зробимо це вже завтра», — заявив радник мера.
Нагадаємо, Леонід Черновецький запрошував Юрія Луценка разом із ним пройти перевірку у прямому ефірі «5 каналу», Першого Національного каналу, ТРК «Київ» й інших на детекторі брехні.
Стрімкий підйом
2007 року інвестиції телеканалу СТБ у власне виробництво зросли у порівнянні з попереднім роком на 97% — із ,8 млн. до ,5 млн. Про це оголосили на презентації нового телесезону на каналі СТБ, яка відбулася в понеділок увечері у концерт-холі Freedom. При цьому вкладення в нові проекти каналу виросли фактично втричі, й перевищили млн. Це дозволило СТБ запустити восени 2007 року 11 прем’єр, повідомляє www.tv.net.ua.
«Проекти власного виробництва на телебаченні — це і бізнес, і бренд, і амбіції. 50% вироблюваного СТБ або на замовлення СТБ продукту продається або може бути продано в країни СНД і на супутникові канали в Америці, Канаді, Ізраїлі, Європі. Крім того, власні програми дозволяють будувати суцільний і яскравий бренд. Ну і, звичайно, це те, що робить телевізійний бізнес таким захоплюючим», — наголосив керівник СТБ Володимир Бородянський.
Телеканал СТБ сьогодні — це єдиний канал першої шістки, який стабільно зростає протягом останніх трьох років за всіма основними аудиторіями.
Із 2004 року, коли канал почав працювати у розважально-пізнавальному форматі, частка СТБ із комерційно привабливої аудиторії від 14-ти до 49-ти виросла на 67% — із 4,2% до 7% (за даними піплометричної панелі GfK Ukraine).
«До наших найближчих планів входить досягнути на початок наступного сезону 8% частки», — додав керівник СТБ.
Нагадаємо, що цього сезону на телеканалі СТБ — 11 прем’єрних проектів власного виробництва: «Еники-беники», «ВусоЛапоХвіст», «У пошуках істини», «Звана вечеря», «Таємниці України», «Битва екстрасенсів», «Зоряне життя», «Моя правда», «За вікнами». У найближчому майбутньому побачить ефір ще дві програми: «Повний ремонт» і «Комарики». Власним проектом можна назвати й «Наше нове кіно» — це лінійка спеціально закуплених фільмів, які зняті українцями у наш час.
Випуск газети №:
№184, (2007)Рубрика
Медіа