Перейти до основного вмісту

Українське ТБ продовжує відмовлятися від інформаційних програм про спорт

Наступний – Новий канал
02 квітня, 10:41
ФОТО ІЗ САЙТУ FOTO.DELFI.UA

Минулої п’ятниці на Новому каналі востаннє вийшла програма «Спорт репортер». Після 14 років роботи проект закрили, бо, за словами ведучого Слави Варди, холдинг не домовився зі спонсором для програми. Відтак, робочі місця втратили п’ять працівників спортивної редакції: окрім самого Слави Варди, це ведуча Ірина Литвин, Артем Карабець, Максим Дорошенко та Євгенія Золотоверха. Шостий член команди — Владислав Бичок — перейшов працювати у команду «Репортера». Разом з тим, директор департаменту маркетингу і PR Нового каналу Ольга Балабан у коментарі «Телекритиці» відзначила, що «Спорт репортер», передовсім, закрили тому, що «еволюційно зникла потреба глядачів у 3-хвилиних спортивних випусках». «Ті, хто любить спорт, стежать за спортивними подіями на спортивних каналах», — відзначила вона.

Утім Новий канал не першим відмовився від спортивних новин. Він лише продовжив загальну тенденцію, що має місце в українському телепросторі з початком року. Як вже писав «День» («Не-спортивне ТБ», №38 від 1 березня цього року), у лютому канал «Інтер» припинив вихід інформаційної програми «Спорт у подробицях». Крім цього, з початку 2013 року більше не виходять у ефір спортивні новини ще на трьох каналах — «Факти-Спорт» (ICTV), «Вікна-Спорт» (СТБ) і «Про-спорт» («2+2»). Як повідомляли українські ЗМІ, інформаційні спортивні передачі зникли тому, що через малі рейтинги їх відмовився спонсорувати відомий алкогольний бренд.

Спортивний оглядач, головний редактор журналу «Футбол» Артем ФРАНКОВ, коментуючи «Дню» зникнення з центральних каналів спортивних новин, спрогнозував, що «цю негативну тенденцію спостерігатимемо й надалі». Як виявилося, експерт з прогнозом не помилився.

— Для мене ніколи не було таємницею те, що спортивні програми на українському ТБ — малорейтингові. Це об’єктивна реальність, — зауважив Артем Франков. — Але питання в іншому: присутність спортивних новин на каналі — важливий елемент престижу. Пояснювати це менеджерам мовників, у яких перед очима лише комерційний зиск, звичайно, марна справа. В нормальній цивілізованій країні канал, що повідомляє новини, повинен мати й спортивну рубрику.

За словами експерта, вакантну нішу спробують зайняти вузькопрофільні канали та Інтернет-платформи. А тим часом після відмови «Інтера», ICTV, СТБ, «2+2» та Нового каналу від спортивних інформаційних програм, цей сегмент контенту на центральних мовниках залишився, по суті, лише на Першому Національному («Світ спорту»), «5-му каналі» («Час спорту») та «каналі 24» («Спорт»).

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати