Перейти до основного вмісту

Американці розповіли про військовий маркетинг

18 липня, 00:00

Помічник начальника штабу з питань маркетингу вербувального командування морської піхоти США Майкл Зеліф та начальник відділу спірних питань цього командування Рональд Прюїт, як повідомив Інтерфакс- Україна, провели зустрічі з представниками Головного організаційно-мобілізаційного управління Генштабу ЗС України та центрів відбору кандидатів на військову службу за контрактом Київського обласного та Оболонського районного військкоматів. Вони ознайомили українців з алгоритмом дій посадових осіб пунктів прийому на контрактну службу командування морської піхоти США. Основну увагу в цій роботі американці зосереджують на громадянах у віці 17 — 29 років. Служба за контрактом в американській армії дає військовослужбовцям низку пільг, зокрема, можливість безкоштовного навчання в університетах. 2003 року на рекламну роботу і пропагування командуванню морської піхоти США виділено майже $50 млн., 40% з яких заплановано витратити на створення рекламних роликів з показом їх у прайм-тайм на провідних телеканалах.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати