Мода для країни, яка буде
![](/sites/default/files/main/openpublish_article/20021008/4182-1-1.jpg)
По-перше, самі колекції. Детальніше, так би мовити, з професійними діячами ми про них ще розповімо. Але не в деталях річ. Головне — в цілому вони продемонстрували цього разу настількі яскраві концептуальні прориви, що з’являється природне почуття гордості, й при цьому навіть прикро. Адже можемо! Та чому в інших сферах життя важко навести аналогічні приклади? І друге, що не менш принципово. Сьогодні з’явилося чимало людей, які бажають вдягатися в українських (читай — європейських) дизайнерів. Дрібниця? Аж ніяк. Це означає, що люди чітко ідентифікують себе з динамікою часу, з успіхом, з діяльним життям, з країною, нарешті. З країною, якої, може, ще немає, але яка обов’язково буде, тому що саме ці люди рано чи пізно візьмуть верх.
Отже, минулі «Сезони» стали одним iз найяскравiших явищ суспільно-культурного життя минулого тижня. Тепер залишається, щоб такий помітний слід вони залишали й у розвитку бізнесу. Тому що сьогодні масове виробництво колекцій залишається найбільш слабкою ланкою між дизайнерами та споживачами. Адже час уже настав.