Німеччина відтягує рішення щодо європейського літака
В інтерв’ю агентству Інтерфакс-Україна під час міжнародної авіавиставки ELA-2000 у четвер помічник президента Росії Євген Шапошников зазначив, що очікуване експертами офіційне оголошення Німеччиною свого вибору між майбутнім європейським А400М і українсько-російським АН- 7Х впродовж ELA малоймовірно. Передбачається, що визначеність із цього питання буде внесено після запланованих зустрічей німецького керівництва з президентами Росії й України, сказав він.
А400М існує сьогодні в ескізному варіанті. AMC планує підняти перший літак у повітря більш ніж через 4 роки, за умови, що обсяг замовлень на новий літак становитиме не менш ніж 180 літаків вартістю близько $80 млн. На сьогоднішній день про готовність брати участь у програмі А400М оголосили Бельгія, Франція, Італія, Іспанія, Туреччина і Велика Британія.
Минулого тижня міністр оборони ФРН Рудольф Шарпінг, який підтримував раніше АН-7Х як дешевший вже літаючий літак з високими тактико- технічними характеристиками (базовий варіант АН-70 піднято в повітря на початку 1997 року — ІФ), в інтерв’ю мюнхенському тижневику Focus зазначив, що «спільне європейське рішення має абсолютний пріоритет». При цьому він допустив можливість «інтеграції» в програму нового європейського середнього літака Росії й України, нагадавши тезу про «спільне європейське транспортне командування». Вартість АН-70 — близько $50 млн.
Випуск газети №:
№102, (2000)Рубрика
Панорама «Дня»