Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Під чужим дахом Київські автоперевізники проти монополізму

29 березня, 00:00

«Підписали, не враховуючи ніяких наслідків — ні економічних, ні соціальних, — сказав «Дневі» голова ради Всеукраїнської незалежної профспілки працівників транспорту Віктор Гербеда. — Розпорядження насамперед суперечить антимонопольному законодавству, оскільки один суб’єкт господарювання підпорядковує собі інших. Це неминуче призведе до банкрутства малих підприємств, які могли б успішно розвиватися, не кажучи вже про індивідуальних перевізників». Наслідки цього дискримінаційного заходу приватні водії можуть відчути дуже скоро: за словами профспілкового лідера, вже 31 березня закінчується термін дії договорів, укладених міськадміністрацією з перевізниками. Якщо укладення нових договорів проходитиме відповідно до нових правил гри, багато хто з перевізників буде змушений закрити свій бізнес, а це у свою чергу, може мати негативні наслідки для транспортного обслуговування столиці. Олексій Зуботюк, який пропрацював на транспорті 30 років, пояснив свою участь у акції тим, що він не хоче знову повертатися до автобусного парку, де й заробітки низькі, і технічний стан автобусів не витримує ніякої критики: «А ми зараз працюємо на «мерседесах», і наші пасажири почувають себе дуже комфортно». За влучним висловом іншого активіста, водіїв хочуть поставити в ситуацію, коли, маючи власний «гараж», їм доведеться ставити автомобіль під чужий дах і при цьому ще й платити за оренду «гаража». Симптоматично, що конфліктні стосунки з підприємцями виникають у київської влади не вперше: досить пригадати той резонанс, який викликав намір провести паспортизацію столичних ринків. На своєму останньому засіданні громадська колегія з питань розвитку підприємництва в Києві звернула увагу О. Омельченка на неналежне виконання міськадміністрацією єдиної державної регуляторної політики в сфері підприємництва. Держкомпідприємництва вже взяв «на облік» розпорядження КМДА щодо маршрутної мережі, і тому не виключено, що, як і інші документи адміністрації, які суперечать вимогам дерегуляції, його все ж таки буде скасовано.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати