Поїздка до Криму
Автолюбителі колишнього СРСР, які мають персональний комп'ютер, модем та бажання спілкуватися з собі подібними, постійно обговорюють у комп'ютерній мережі "Інтернет" злободенні проблеми. Нині, у розпал літніх відпусток, одна з найактуальніших - поїздка до Крим. Ті, хто уже встиг з'їздити - діляться досвідом. Публікуємо, на наш погляд, найкорисніше та найцікавіше. Необхідно підкреслити: ми не можемо ручатися за повну достовірність цих відомостей. Сподіваємось їх перевірити за допомогою наших читачів-відпускників. Побувавши з машиною в Криму, надішліть нам свої враження (з позначкою "Авто") на конверті. Щасливої дороги!
Від Харкова до Севастополя поїздка вночі в кримінальному розумінні - спокійна. Та, все ж краще їхати вдень, а ночувати біля постів ДАЇ. Зазвичай на ніч там збирається кілька десятків автомашин.
Киньте клич: їду такого-то числа, хто бажає - може приєднатися. Рух колоною необов'язковий, мається на увазі лише колективна ночівля - гуртом якось спокійніше.
Про бандитів на трасі не чути. Значить, мабуть, як всюди. Безталанного й на коні собака вкусить...
Південніше Харкова - шматок відмінної бетонки. Враження зіпсувала пара вибоїн (обидві - під мостами), об'їхати які при 120 км/год не вдалося. А зрештою дорога - просто пісня. На жаль, вона закінчується й переходить на препогану дворядку.
Чим південніше, тим гірше бензин. Заправлятися варто заздалегідь.
Складностей не виявив. Шляхи незавантажені. На перешийку, в Чонгарі, примусять пройти СО-контроль і заплатити за в'їзд на півострів 20 гривень з автомашини (звичайно, з рук у руки: офіційно вдвічі дорожче).
На Перекопі напевно потрапите у затор. Це звичайна річ.
"Штурм Перекопу". Тамтешній пост екологічного контролю - повна туфта. Видача талона і сума не залежать від реального змісту СО.
Під час пересування Кримом ретельно дотримуйтесь правил: розмітку, швидкість, паски тощо. "Даїшники" суворі й жадібні. Та й під знаком "Стоянку заборонено" краще не зупинятися зовсім.