Перейти до основного вмісту

Ремонт триває

Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю відмовилася ввести в експлуатацію Андріївський узвіз через низку порушень у його реконструкції
08 червня, 00:00
ФОТО БОРИСА КОРПУСЕНКА

Ще минулої неділі оновленим та урочисто відкритим Андріївським узвозом гуляли кияни. Тут же відбувся святковий концерт та театралізовані дійства. «Ми зробили величезну роботу. Я впевнений, що ще багато-багато років у цієї вулиці не буде проблем, адже тут було проведено роботи з реконструкції Андріївської церкви, укріплено фундаменти, відведено стоки, повністю реконструйовано інженерні мережі, фасади будинків, дахи...», — сказав глава КМДА Олександр Попов на відкритті узвозу після тривалої реконструкції. Тоді ж він навіть спробував спрогнозувати, наскільки довго київська влада не матиме клопотів з історичною вулицею. «Те, що зробили, це, як мінімум, на тридцять років», — підкреслив глава КМДА. Реконструкція узвозу тривала понад півроку і коштувала міському бюджету 45 мільйонів гривень.

Утім, неприємності почалися вже на наступний день після урочистого відкриття: по центру узвозу просто з бруківки бив брудний фонтан — прорвало одну із труб. Тоді соцмережі відреагували на ситуацію іронічними дотепами, охрестивши «фонтан» «цілющим джерелом», «фонтанчиком для тамування спраги у спеку» та «фонтаном імені Попова».

А вже на днях стало очевидно, що тридцять років узвіз у своєму нинішньому, оновленому, стані навряд чи проіснує. На офіційному сайті Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Києві з’явилася інформація про те, що інспекція відмовилась ввести в експлуатацію реконструйований Андріївський узвіз через низку виявлених порушень. «На генерального підрядника та спеціаліста з технічного нагляду накладено штрафні санкції. Основні претензії інспекції полягають у площині якості проведених робіт, а саме — відсутності у конструкції вимощення вертикальної та горизонтальної гідроізоляції стін існуючих будівель та двох шарів глиняного замку; немає основи для укладання бруківки з армованого бетону та ін. Крім того, під час перевірки зафіксовано виконання будівельних робіт фасадів будівель на 80%, мостіння — на 75%, тротуарів — на 90%, мереж — на 70%. Також не вирішено питання безперешкодного доступу маломобільних груп населення та установлення цоколів на будинках у зв’язку з пониженням тротуарів на один метр», вказано на сайті. Інспекція направила генеральному підряднику будівництва приписи з вимогами усунути виявлені недоліки та наклала штрафні санкції у розмірі 49 тисяч гривень.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати