ЩОДЕННИК 28 липня
Раніше я насолоджувався рекламою одного магазину будівельних товарів, на якій було зображено морду сумної замордованої мавпи. Чи горили, чи шимпанзе — не знаю, позаяк слабо знаюся на приматах. Мені муляло питання, який стосунок до будівництва має наш далекий родич. Урешті-решт, не знайшовши рішення, пробився якось крізь моноліт пасажирів і побачив під мордою слова: «Ми працюємо без вихідних». Геніальне попередження для роботоголіків, котрі нехтують правом на відпочинок.
Не менш повчальною й оригінальною виявилася реклама одного засобу для миття унітазів, раковин та іншої сантехніки. Сяюча матінка простягає життєрадісному малюку соску-пустушку під написом: «Не хвилюйтеся — мікробів немає». Відразу, стає ясно, що соску коли й не виварювали, то напевне занурювали в рекламований засіб.
А хітом вважаю рекламу, присвячену боротьбі з палінням, демонстровану на екрані, встановленому перед ескалатором на станції «Майдан Незалежності». Її зроблено за рецептом виготовлення хорошої викривальної статті. Спочатку висвітлюється якийсь недолік, потім подається шлях його викорінення і, нарешті, висновок — як усе буде чудово, коли скористатися порадою. Перебіг подій цього ролика гідний представлення читачеві.
Недолік. Крутий мен запалює сигарету. І напис: «Паління — найчастіша причина імпотенції». (Жах!)
Метод боротьби. На каструючу чоловіків сигарету вдягають... презерватив. З’являються два слова — «І все». (Вельми образна порада кинути палити.)
Висновок. Завершальним штрихом, який переконує порвати з палінням, стає напис: «СНІД не пройде».
А я, наївний, гадав, що найкраща гарантія від СНІДу — імпотенція.
Випуск газети №:
№141, (1998)Рубрика
Панорама «Дня»