ЩОДЕННИК
18 грудня
Оголошення про пошук нових моделей рекламні аґенції Берліна розмішують чомусь у жіночих туалетах. І шукають, що цікаво, літніх жінок. Красива, успішна, здорова жінка від шестидесяти — нова героїня як німецького кінематографа, так і реклами. Ось остання обкладинка суспільно-політичного журналу «Штерн»: портрет красивої літньої жінки, назва журналу трохи затерта, це ілюструє тему номера — погіршення пам’яті у літніх людей, і як цьому зарадити. Журналісти приділяють чільну увагу проблемам своєї основної аудиторії. Воно й не дивно: літні люди складають більшість населення Німеччини, до того ж найактивнішу і найуспішнішу. Система освіти і оплати праці в країні побудована таким чином, що тільки з віком людина отримує соціальний статус, а разом зі стажем збільшуються й прибутки. Причому важко розгледіти оцю вікову межу, за якою життя тільки починається. А ось моя улюблена реклама берлінського пива: на плакаті зображено струнку сиву жінку із гарним макіяжем у срібній вечірній сукні, яка тримає пляшку пива у руках і танцює з молоденьким офіціантом. Люблю цю рекламу. Мені від неї хочеться жити.